شناسهٔ خبر: 67338484 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در جمع مردم قرچک و ورامین ؛

پزشکیان: ملتی که روی گنج‌ است چرا باید گرسنه باشد

تهران- ایرنا- مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای ملت ایران که روی گنج‌ خوابیدند خوب نیست، روی گنج و معدن باشیم و مردم گرسنه باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسعود پزشکیان سخنان خود را در جمع هوادارانش در مسجد جامع قرچک با زبان آذری آغاز کرد و اظهار داشت: یاشاسین آذربایجان و هواداران ادامه دادند آذربایجان اویاختی پزشکیان دایاختی
و سپس پزشکیان شعر مرحوم شهریار حیدر بابا را خواند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: بسیار افتخار می‌کنم، که در بین شما با این شور و شوق حضور دارم و به شما قول می‌دهم، اجازه ندهم، عده‌ای با تفکر بسته بخواهند برای کل کشور تصمیم بگیرند.

پزشکیان اضافه کرد: به خاطر اختلاس هایی که در کشور می شود و پول هایی که گم‌ می شود نه، هزار میلیارد بلکه سی تا ۴۰ هزار میلیارد گم‌ می شود آن وقت مردم ما برای یک تکه نان باید سر خود را در سطل های آشغال وارد کنند.

این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: این برای ملت ایران که روی گنج‌ خوابیدند خوب نیست، خوب نیست روی گنج و معدن باشیم و مردم گرسنه باشند.

پزشکیان ادامه داد : اگر کشور به کمک مردم کار کند قطعا از مشکلات بیرون خواهیم آمد.
وی افزود : ما نباید با دنیا بجنگیم و دعوا کنیم ما باید بستر باز کنیم تا بتوانیم راحت با دنیا معامله کنیم .
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد : آن وقت راحت سرمایه جذب می کنیم و تولیدات خود را صادر می کنیم تا اشتغال، عزت و سربلندی برای جوان ها و ایرانی ها به ارمغان بیاوریم.
پزشکیان گفت: چرا جوانان باید بیکار باشند چرا مردم نسبت به ما بد بین هستند حق با مردم است .عرضه نداشتیم زندگی خوبی برای مردم آماده کنیم.

وی افزود : اگر با مردم صادق باشیم و همانگونه که مردم زندگی می کنند ما زندگی کنیم مملکت آباد خواهد شد .
وی گفت : بعلاوه اینکه ما بعنوان مدیر اگر کار را به کارشناس بدهیم خیلی راحت مشکلات جامعه حل می شود .
بارها گفتم اگر شما و یکی از بزرگان بیمار شوید یا شوند  پزشک می روید و آنان که ادعا می کنند دنبال پزشک حزب اللهی و ریش دار می روند به پیغمبر دنبال پزشکی می گردند که مشکلشان حل شود .
پزشکیان تصریح کرد : خیلی از این بزرگان و آدم ها برای مداوا و موارد پزشکی به خارج می روند .


وی در پایان گفت : آذربایجان یاشاسین که با شعار و همراهی مردم طرف شد.

پزشکیان در جمع هوادارانش در ورامین 

این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سفرهای انتخاباتی خود در جمع هوادارانش در ورامین هم حضور یافت و با ابراز شرمندگی از مردم به دلیل دیر وقت بودن زمان گفت: بر سر قول مان با مردم خواهیم ماند.

پزشکیان ادامه داد: آنچه از دست من بر می آید در قدم اول این است که این اختلافاتی که در داخل ایجاد کرده اند را حل کنم.
وی افزود : مملکت با یک گروه و یک دسته درست بشو نیست این اختلافاتی که اینها راه انداخته اند همه گرفتاری های ما از آنهایی است که تصور می کنند یک گروه خاص یک دسته خاص می توانند مملکت را درست کنند و این امکان ندارد.
پزشکیان گفت : ما ایرانی ها مملکت را می توانیم درست کنیم ولی مملکت را یک دسته و گروه نمی تواند درست کند.

وی با اشاره به اینکه صدای کسانی خواهم بود، که تا به حال کسی صدایشان را نشنیده است، گفت: ما هم مثل شما مردم هستیم من اگر رئیس جمهور هم شوم باز هم مثل شما مردم هستم.
وی افزود: صدای کسانی خواهم بود، که تا به حال کسی صدایشان را نشنیده است.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد : باید با مردم صادق  بود و من در زمانی که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هم بودم، بر صداقت با مردم تاکید داشتم و همین گونه عمل کردم.
پزشکیان ادامه داد : این را همه باید بدانند تا حالا ما را بازی نمی دادند،  بنده اگر به قدرت برسم قطع یقین آدمهایی که عرضه، علم، مهارت و توان دارند از هر دسته و جناح و گروهی که می خواهد باشد به آنها میدان خواهم داد که در عرصه کار و زندگی کنند.
وی افزود : ما مملکت را با آنها اداره می کنیم این چیزی است که در حقیقت به آن معتقدم و تلاش خواهم کرد که به آن عمل کنم.
پزشکیان تاکید کرد : حالا با آمدن دکتر ظریف ارتباطات خارجی مان را با تیمی که آورده تلاش می کنیم اختلافات مان را با  همسایگانمان و دنیا کم کنیم.

نظر شما