شناسهٔ خبر: 67339355 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پزشکیان: پیگیر مشکلات محرومان و مردم گرفتار خواهم بود

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: من پیگیر مشکلات محرومین و مردم گرفتار هستم و صدای این جمیعت خواهم بود و قول می‌دهم که همچنان طرف مردم باشم و پیمان‌های بسته‌شده برای پیگیری مشکلات را فراموش نمی‌کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ورامین، مسعود پزشکیان شامگاه یکشنبه با حضور در مسجد جامع ورامین اظهار داشت: من تا این مرحله از زندگی‌ام و با مدارک و جایگاه‌هایی که داشتم همیشه همین بودم و نه ریاست و پست‌ها تغییری در من ایجاد نکرد و مثل شما مردم هستم.

وی افزود: به مردم قول می‌دهم که اگر روزی مردم به من رأی دادند و رئیس‌جمهور شدم همچنان مثل شما خواهم بود.

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ادامه گفت: به شما قول می‌دهم صدای کسانی باشم که کسی تابه‌حال صدای آن‌ها را نشنیده یا گوش نداده‌اند؛ به شما قول می‌دهم کسانی را ببینم و جاهایی را ببینم که تابه‌حال چشم‌ها آن‌ها را ندیده و محروم بودند.

پزشکیان تصریح کرد: من پیگیر مشکلات محرومین و مردم گرفتار هستم و صدای این جمیعت خواهم بود و در زمان نمایندگی نیز همیشه طرف مردم بودم و طرف قدرت نبودم و قول می‌دهم که همچنان طرف مردم باشم و پیمان‌های بسته‌شده برای پیگیری مشکلات را فراموش نمی‌کنم.

وی با بیان اینکه اختلافاتی ایجاد شده ادامه داد: مملکت با یک گروه، دسته و جناح درست نمی‌شود و همه گرفتاری‌های ما از این است که فکر می‌کنند یک دسته خاص می‌تواند درست کند و این در حالی است که مملکت را ما ایرانی‌ها می‌توانیم درست کنیم.

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ادامه گفت: اگر به قدرت برسم قطعاً از کسانی که علم، توان، عرضه و مهارت دارند، از هر دسته و جناح که باشند استفاده خواهم کرد و میدان خواهیم داد تا در این عرصه کار و زندگی کنند.

پزشکیان ادامه داد: دکتر ظریف با تیم خود، با تمام توان با ما همراهی می‌کند، لذا تلاش می‌کنیم ارتباطات خارجی و اختلافات را با مرزها، همسایگان و دنیا کم کنیم زیرا که با وجود اختلاف نمی‌شود که توسعه، اشتغال و رفاه ایجاد کرد. ما به شرط اینکه اختلافات را کنار بگذاریم؛ می‌توانیم موفق شویم.

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در پایان خاطرنشان کرد: الان دعوای قدرت است نه خدمت؛ زیرا که برای خدمت نیاز به دعوا نیست و اگر کسی بلد است باید کار کند.

انتهای پیام/

 

نظر شما