شناسهٔ خبر: 67337533 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

کشف ۱۸۰ خودرو لندکروز قاچاق

دادستان عمومی و انقلاب گرگان یکی از مهم‌ترین پرونده‌ها در استان را قاچاق خودرو تویوتا لندکروز عنوان و اظهار کرد: این از پرونده‌های مهم ملی است. ۱۸۰ خودرو قاچاق تویوتا لندکروز را کشف کردیم که با اقدام سازمان یافته این خودرو‌ها را وارد کشور و غیرمجاز پلاک کرده بودند که تردد می‌کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، وی توضیح داد که که دادستانی دستور توقیف ۱۸۰ خودرو را صادر کرده و تا کنون ۵۰ دستگاه از این خودرو‌ها توقیف شده و ۱۱ متهم نیز دستگیر شدند که ارزش آن‌ها بیش از ۲۷۰ میلیارد تومان است و ان شاالله این وجوه به بیت‌المال باز خواهد گشت.

اسپانلو گفت: در پرونده مربوط به مفقودی ۳ هزار تن گندم که در شعبه ۹ بازپرسی در حال رسیدگی است، با پیگیری‌های انجام شده، حدود ۵۰ میلیارد تومان از سوی متهم به حساب شرکت غله واریز شد.
 
وی با بیان اینکه در استان پرونده‌های کثیرالشاکی زیاد داریم، اظهار کرد: دو پرونده بسیار مهم که هشداری هم برای مردم است که در این دام‌ها نیفتند. پرونده موسوم به ارز دیجیتال که متهم با توسل به وسایل متقلبانه در اینستاگرام مردم را دعوت به سرمایه‌گذاری در حوزه ارز دیجیتال می‌کرد. این پرونده ۵۵ نفر شاکی داشت که ۵۰ میلیارد تومان کلاهبرداری در این پرونده صورت گرفته است. همچنین فردی با ادعای تحویل خودرو و مانور متقلبانه، ۳۲ میلیارد تومان از مردم کلاهبرداری کرده است که این متهمان با قرار بازداشت موقت در زندان هستند.
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان ادامه داد: درباره پرونده فساد در شهرداری و شورای شهر دو مورد رأی قطعی صادر شده و یک مورد هم در شعبه کیفری یک در حال بررسی است که به زودی در دادگاه بدوی رأی آن صادر خواهد شد.
 
وی افزود: در پرونده مربوط به فساد در حوزه آرد نیز بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان حکم صادر شده و در پرونده موسوم به فساد شیلات نیز متهمان احضار شدند و در یک ماه آینده تکمیل و به دادسرا ارسال خواهیم کرد.

نظر شما