شناسهٔ خبر: 67336944 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

بازداشت جاعل حرفه‌ای با ۵۰ سند جعلی

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق و جاعل اسناد و مدارک هویتی در محدوده بازار تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ حسین مافی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به‌دنبال رصد‌های اطلاعاتی پلیس و اقدامات فنی، ماموران فردی را که اقدام به سرقت و جعل اسناد و مدارک و فروش مدارک جعلی به افراد سودجو کرده بود، مورد شناسایی قرار دادند و در همین راستا نیز دستگیری این فرد در دستورکار تیم عملیات کلانتری ۱۱۳ بازار تهران قرار گرفت. 

وی با بیان اینکه در تحقیقات و پی‌جویی‌های پلیسی مشخص شد که متهم بسیار حرفه‌ای است، گفت: با توجه به اهمیت موضوع و با هماهنگی مقام قضایی، مخفیگاه نامبرده تحت نظر قرارگرفت و سرانجام ماموران این فرد را درحالی که قصد داشت مدارک جعلی را تحویل یکی از مشتریان خود دهد، شناسایی و دستگیر کردند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهارکرد: در ادامه تحقیقات، از متهم تعدادی اسناد و مدارک سرقتی و جعلی شامل گواهینامه، دسته چک‌های مسروقه، اسناد مالکیت تک برگ و دفترچه‌های مسروقه، شناسنامه و کارت ملی، گواهینامه، کارت خودرو و مهر‌های جعلی مربوط به اداره مختلف دولتی، بانک‌های دولتی و خصوصی و مهر صدور سند کشف و این فرد به کلانتری منتقل شد.

مافی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیرشده، گفت: متهم به ۵۰ فقره جعل سند و فروش آن به افراد سودجو اعتراف کرده است. در ادامه نیز برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کاراگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. / ایسنا

نظر شما