شناسهٔ خبر: 67336676 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پلیس آلمان تظاهرات حامیان فلسطین را سرکوب کرد

پلیس آلمان تظاهرات حامیان مردم فلسطین را در این کشور به شدت سرکوب کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  پلیس آلمان تظاهرات حامیان مردم فلسطین را در این کشور به شدت سرکوب کرد  

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11244732"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4266790/11244732?width=600&height=350"></script></div>

 

هشدار مقامات سابق رژیم صهیونیستی درباره جنگ با لبنان
مقامات سابق رژیم صهیونیستی درباره جنگ این رژیم با لبنان هشدار دادند و اعلام کردند وقوع چنین جنگی نوعی پیروزی برای حزب‌الله و به معنای خودکشی دسته جمعی اسرائیل خواهد بود.
به نوشته پایگاه فلسطین آنلاین، دیوید آزولای، شهردار شهرک المطله در شمال فلسطین اشغالی گفت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و دولتش شهرش را که در مرز شمالی قرار دارد، رها کرده اند .
زیو تاکید کرد: «گزینه درگیر کردن اسرائیل در یک جنگ فرسایشی طولانی گزینه‌ای راحت برای حزب‌الله است، زیرا می‌داند که اسرائیل در باتلاق عمیقی در غزه گیر کرده است که راه‌حلی برای آن وجود ندارد، در حالی که وضعیت در شمال بسیار به نفع حزب الله است."
وی افزود: وارد شدن به چنین جنگی «نوعی پیروزی برای حزب‌الله خواهد بود، آن هم در زمانی که شهرک‌ها را در شمال در هم می‌کوبد و نابود می کند و به گردان‌های ارتش اسرائیل که به سمت شمال می‌روند، اهمیتی نمی‌دهد.» 
پلیس آلمان تظاهرات حامیان فلسطین را سرکوب کرد پلیس آلمان تظاهرات حامیان فلسطین را سرکوب کرد پلیس آلمان تظاهرات حامیان فلسطین را سرکوب کرد پلیس آلمان تظاهرات حامیان فلسطین را سرکوب کرد پلیس آلمان تظاهرات حامیان فلسطین را سرکوب کرد

پیش از این هم، اسحاق بریک سرلشکر بازنشسته ارتش اشغالگر اسرائیل، هشدار داده بود که اعلام جنگ تل آویو علیه لبنان به معنای خودکشی دسته جمعی اسرائیل به رهبری نتانیاهو، گالانت و هالوی است.
بریک افزود: «عواقب جنگ علیه لبنان از آنچه در گذشته اتفاق افتاده است، خطرناک تر خواهد بود.»
وی گفت: "حزب‌الله ده‌ها موشک و پهپاد به سمت اسرائیل پرتاب می‌کند که در نهایت نه با استفاده از هواپیما و نه از طریق گنبد آهنین موفق به توقف آنها نمی‌شویم."

 

بستن مجروح فلسطینی روی خودرو توسط صهیونیست ها یادآور استعمارگری انگلیس است
فواد ایزدی، فعال ایرانی و کارشناس سیاسی، با انتشار تصاویر بستن مجروح فلسطینی بر روی خودرو توسط اشغالگران صهیونیست و مقایسه آن با اقدامات استعمارگرانه انگلیس نوشت:
امروز در فلسطین اشغالی، بستن مرد فلسطینی به جلوی جیپ ارتش رژیم صهیونیستی به عنوان سپر انسانی. این همان کاری است که ارتش انگلیس در دهه ۳۰ میلادی در فلسطین انجام می‌داد.
اگر در ایران انقلاب نشده بود، کشور ما را این موجودات اداره می‌کردند.

پلیس آلمان تظاهرات حامیان فلسطین را سرکوب کرد

 
نیروهای مقاومت در ایستادگی مردم فلسطین نقش اساسی دارند
مسئول روابط بین الملل جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت: نیروهای مقاومت نقش بارزی را در ایستادگی وپایداری مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی دارند.
ماهر طاهر در مصاحبه ای با این شبکه گفت : ایستادگی و پایداری مقاومت در غزه موازنه قدرت جدیدی را در منطقه وجهان به وجود آورده است.
وی تصریح کرد:بدون تردید بعد از ایستادگی قهرمانانه و منحصر به فرد مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی و ورود حماسه «طوفان الاقصی» به نهمین ماه خود ، ادامه جنگ و مقابله و وارد کردن ضربات مهلک و سنگین به صفوف رژیم صهیونیستی واقعیت های جدیدی را در میدان به وجود آورده است . 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11244753"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4266790/11244753?width=600&height=350"></script></div>

وی خاطر نشان کرد:ورود محور مقاومت در این حماسه از دومین روز آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی معادلات جدیدی را به وجود آورد. تمام نظریه هایی که در این باره صحبت می کنند، می گویند 99 درصد از برگه های بازی در دست آمریکا قرار دارد بنابراین سخن گفتن درباره جنگ تمدن ها تمام این نظریه ها را عملا در میدان نبرد خنثی کرده است در نتیجه ما در برابر موازنه قدرت جدید منطقه ای و جهانی قرار داریم .

 

انتقال پیکر شهدا و مجروحان به بیمارستان

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11244734"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4266790/11244734?width=600&height=350"></script></div>
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11244735"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4266790/11244735?width=600&height=350"></script></div>
 
 
استفاده  پیاپی ارتش صهیونیستی از بمب فسفری در حمله به جنوب لبنان
ارتش صهیونیستی پیاپی اطراف منطقه راشیا الفخار در جنوب لبنان را با بمب فسفری هدف قرار می دهد . 
 
پلیس آلمان تظاهرات حامیان فلسطین را سرکوب کرد
 
 
سازمان حمل و نقل هوایی لبنان: ادعاهای روزنامه تلگراف درباره وجود سلاح در فرودگاه بیروت کاملا دروغ است
سازمان حمل و نقل هوایی لبنان اعلام کرد روزنامه تلگراف بدون هیچ سند و مدرکی از وجود سلاح و موشک در فرودگاه بیروت به ما گفت اما همه آن دروغ بود.
ما این رسانه و روایت های دروغین و گمراه کننده آن را مسئول سلامت کارکنان فرودگاه بیروت و تاسیسات آن می دانیم. ما از همه رسانه های لبنان ، عربی و خارجی می خواهیم با تیم تصویربردار و فیلمبردار به فرودگاه بیایند و از نزدیک ببینند تا مطمئن شوند.
 
پلیس آلمان تظاهرات حامیان فلسطین را سرکوب کرد
 
عملیات گردان های شهدای الاقصی علیه نظامیان اشغالگر
گردان های شهدای الاقصی ، شاخه نظامی جنبش فتح ، تصاویری از عملیات علیه نظامیان اشغالگر را در کرم شالوم منتشر کرد.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11244740"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4266790/11244740?width=600&height=350"></script></div>
 
حملات پهپادی و موشکی حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11244737"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4266790/11244737?width=600&height=350"></script></div>
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11244738"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4266790/11244738?width=600&height=350"></script></div>
 
عملیات پهپادی مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
مقاومت اسلامی عراق تصاویری از عملیات علیه یک هدف مهم را در ام رشراش در فلسطین اشغالی با استفاده از پهپاد منتشر کرد.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11244744"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4266790/11244744?width=600&height=350"></script></div>
 

نظر شما