شناسهٔ خبر: 67335149 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حدود ۱۲۲ هزار شهید و زخمی از هفتم اکتبر در غزه

بر اساس اعلام وزارت بهداشت غزه آمار شهدای جنگ نسل کشی رژیم اشغالگر در غزه از تاریخ ۷ اکتبر گذشته تاکنون به ۳۷ هزار و ۵۹۸ تن رسیده است و ۸۶ هزار و ۳۲ نفر هم زخمی شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز یکشنبه اعلام کرد: ارتش رژیم اشغالگر طی بیست و چهار ساعت گذشته ۳ مورد کشتار و جنایت علیه فلسطینی‌ها انجام داد.
وزارت بهداشت غزه افزود: در اثر جنایت‌ها ارتش اسرئیلی طی بیست و چهار ساعت گذشته ۴۷ فلسطینی شهید و ۱۲۱ نفر دیگر زخمی شدند.
وزارت بهداشت غره افزود: آمار شهدای جنگ نسل کشی رژیم اشغالگر در غزه از تاریخ ۷ اکتبر گذشته تا کنون به سی و هفت هزار و ۵۹۸ تن رسید و ۸۶ هزار و ۳۲ نفر هم زخمی شدند.

حدود ۱۲۲ هزار شهید و زخمی از هفتم اکتبر در غزه حدود ۱۲۲ هزار شهید و زخمی از هفتم اکتبر در غزه حدود ۱۲۲ هزار شهید و زخمی از هفتم اکتبر در غزه حدود ۱۲۲ هزار شهید و زخمی از هفتم اکتبر در غزه حدود ۱۲۲ هزار شهید و زخمی از هفتم اکتبر در غزه
کانادا به اسرائیلی ها پیشنهاد کرد به این کشور مهاجرت کنند
رسانه های اسرائیلی اعلام کردند به علت تنش به وجود آمده در شمال سرزمین های اشغالی، کانادا به اسرائیلی ها پیشنهاد کرد به این کشور مهاجرت کنند.
 
حدود ۱۲۲ هزار شهید و زخمی از هفتم اکتبر در غزه
 
رژیم صهیونیستی ۷۹۰۰۰ تن مواد منفجره بر سر مردم غزه فرو ریخته است
به گزارش قدس فید، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد رژیم صهیونیستی حدود ۷۹۰۰۰ تن مواد منفجره بر سر مردم نوار غزه ریخته است.
 
حدود ۱۲۲ هزار شهید و زخمی از هفتم اکتبر در غزه حدود ۱۲۲ هزار شهید و زخمی از هفتم اکتبر در غزه حدود ۱۲۲ هزار شهید و زخمی از هفتم اکتبر در غزه
 
تظاهرات حمایت از فلسطین در سوئد
شهروندان سوئدی حامیان فلسطین برای چندمین ماه متوالی با برگزاری تظاهرات حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین ابراز کردند . 
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11244348"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4266677/11244348?width=600&height=350"></script></div>
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11244349"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4266677/11244349?width=600&height=350"></script></div>
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11244350"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4266677/11244350?width=600&height=350"></script></div>
 
 
حمله نیروهای مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی در پاسخ به یورش به نابلس
شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود از حمله نیروهای مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی در پاسخ به یورش به نابلس در کرانه باختری رود اردن خبر داد.
 

حدود ۱۲۲ هزار شهید و زخمی از هفتم اکتبر در غزه

 

۵۵۰ هزار صهیونیست از بیم وقوع جنگ، سرزمین‌های اشغالی فلسطین را ترک کرده اند
رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند: ۵۵۰ هزار شهرک نشین صهیونیست در شش ماهه اول امسال از بیم وقوع جنگ «اسرائیل» را ترک کرده اند.

حدود ۱۲۲ هزار شهید و زخمی از هفتم اکتبر در غزه

 

درگیری شدید مبارزان گردان های قدس با نظامیان صهیونیست در محور راس العین در نابلس
به گزارش قدس فید ، گردان های قدس شاخه نابلس اعلام کرد در چارچوب نبرد طوفان الاقصی ، مبارزان ما در این لحظات با نظامیان صهیونیست در محور راس العین به شدت درگیر هستند و در محورهای دیگر نیز با آنان درگیر شده اند.

حدود ۱۲۲ هزار شهید و زخمی از هفتم اکتبر در غزه

فرار سربازان اشغالگر از مقر فرماندهی لشکر ۹۱ رزیم صهیونیستی در شمال شرق صفد
  خبرگزاری شهاب تصاویری از فرار سربازان رژیم اشغالگر را از مقر جدید فرماندهی لشکر ۹۱ «ایلیت هشاحر» در شمال شرق صفد و نخستین لحظات پس از انفجار پهپاد‌ها را در این مکان منتشر کرد.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11244351"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4266677/11244351?width=600&height=350"></script></div>
رهبران اعتراضات در اسرائیل خواستار اعتصاب عمومی شدند
به گزارش سما ، روزنامه عبری یدیعوت آحارنوت اعلام کرد رهبران اعتراضات در اسرائیل خواستار اعتصاب عمومی از هفتم ژوئیه تا زمان انحلال کنست و سرنگونی دولت شدند.34 شهرک نشین نیز عصر امروز به صحن های مسجد الاقصی یورش بردند.
سفیر اسرائیل در کلمبیا نیز در پی قطع روابط دوجانبه به علت جنگ غزه ،خاک این کشور را ترک کرد.

حدود ۱۲۲ هزار شهید و زخمی از هفتم اکتبر در غزه

مصطفی برغوثی رئیس جامعه امداد پزشکی فلسطین وضعیت کودکان در غزه را بسیار ناراحت کننده توصیف کرد.
مصطفی برغوثی - رئیس جامعه امداد پزشکی فلسطین: اقدام به نسل کشی و اقدام به مجازات جمعی از جمله گرسنه نگه داشتن مردم و آوارگی و پاکسازی قومی صورت می گیرد! این کودکان متحمل بمباران های وحشتناک شدند.همانطور که شما گفتید شانزده هزار کودک بر اثر بمباران های اسرائیل کشته شدند، که رقم عجیبی است. دست کم 30 هزار کودک زخمی شدند که نمی توانند درمان مناسب دریافت کنند چون اکثر مراکز درمانی و بیمارستان ها ویران شدند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11244352"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4266677/11244352?width=600&height=350"></script></div>


این کودکان مدارس خود را از دست دادند، خانه های خود را از دست دادند، عزیزان شان را از دست دادند.طبق اطلاعاتی که ما از تیم های خودمان و از امداد پزشکی در اختیار داریم - 45 تیم در سراسر غزه کار می کنند - دست کم بیست هزار کودک هر دو والدین یا یکی از والدین شان را از دست دادند.  

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11244355"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4266677/11244355?width=600&height=350"></script></div>


دست کم هزار کودک یک یا هر دو پایشان را از دست دادند. چیزی که قلبم را بیش از هر چیز دیگری شکست، زمانی بود که به کودکی نگاه می کردم که از پدرش می پرسید- فقط پنج سال داشت و هر دو دستش را از دست داده بود- او از پدرش می پرسید که « آیا وقتی بزرگ شوم دست های من دوباره رشد می کنند»؟!

 

 

تظاهرات حمایت از غزه در کپنهاگ دانمارک
مرکز اطلاع رسانی فلسطینی تصاویری از تظاهرات حمایت از غزه را در کپنهاگ پایتخت دانمارک منتشر کرد. تظاهرات کنندگان توقف جنگ رژیم اشغالگر را خواستار شدند.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11244357"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4266677/11244357?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما