شناسهٔ خبر: 67336515 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرماندار تیران و کرون:

انتخابات متمرکز بر سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت است

فرماندار تیران و کرون گفت: فرآیندهای انتخابات در این شهرستان بر چهار اصل سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت بین کاندیدها متمرکز بوده و عوامل اجرایی هیچ جانب‌داری سیاسی ندارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی محمدی‌کیا بعد از ظهر امروز _یکشنبه سوم خرداد_ در جلسه مشترک با مسئولان کمیته‌های اجرایی ستاد انتخابات تیران و کرون اظهار کرد: تمامی فرآیندهای اجرایی انتخابات در این شهرستان انجام شده و با مشخص شدن عوامل ۷۲ شعبه اخذ رأی، دغدغه‌ای در خصوص تأمین نیروی انسانی و امکانات مورد نیاز وجود ندارد.

وی افزود: ۲ هزار نفر نیروی اجرایی، ناظرین و بازرسین آموزش‌های لازم را فراگرفته و با بهره گیری از تجارب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفند سال گذشته، عملیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری انجام می‌شود.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به تجارب انتخابات سال گذشته و دوره‌های قبل، خاطرنشان‌کرد: تغییر شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان نداریم و شعب سیار نیز مثل قبل فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

محمدی کیا ادامه داد: مشارکت بالای ۵۰ درصد انتخابات سال گذشته بر اساس پیش بینی‌ها افزایش بیشتری خواهد داشت و شاهد خلق حماسه توسط مردم این منطقه خواهیم بود.

وی اضافه کرد: حماسه بزرگی را ملت ایران در روز هشتم تیرماه با حضور حداکثری در انتخابات رقم می‌زنند و مایه امیدواری در کشور و دوستداران نظام می‌شوند.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه حضور حماسی مردم ایران پشتوانه‌ای برای رئیس جمهور منتخب خواهد بود، اذعان داشت: عدم مشارکت منفعت و سودی برای کشور نداشته و راهکاری برای اعلام مشکلات نیست بلکه حضور حداکثری و مطالبه‌گری از دولت جدید برای پاسخ به معضلات لازم است.

محمدی‌کیا اضافه‌کرد: فعالان فضای مجازی در فرصت باقیمانده بر پاسخ به سوالات و شبهات تمرکز داشته و افکار عمومی را برای حضور در انتخابات هدایت کنند و نگذارند دشمن از آن برای اهداف خود بهره‌برداری داشته باشد.

وی اطلاع رسانی به موقع از اقدامات سه ساله دولت سیزدهم را نیز مهم خواند و یادآور شد: این اقدام برای ایجاد امیدواری، آگاهی بخشی و ایجاد شور انتخاباتی مهم بوده که دستگاه‌های اداری در سطح شهرستان اقدامات این سه ساله را تشریح کنند و فعالیت‌های ملی نیز در شبکه‌های اجتماعی منعکس شود.

نظر شما