شناسهٔ خبر: 67336268 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

مانور پایداری شبکه ارتباطی در زمان انتخابات در استان گلستان اجرا شد | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مانور پایداری شبکه ارتباطی در زمان انتخابات با موفقیت در استان گلستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ سید حامد قدس علوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: یکی از ارکان مهم و اصلی برگزاری بی نقص انتخابات، حوزه فناوری اطلاعات و IT است و باید آمادگی صددرصدی در این زمینه فراهم و همه کاربران این حوزه به کار و وظیفه خود آشنایی کامل داشته باشند.
وی اضافه کرد: اجرای مانور پایداری برق و لینک ارتباطی و سیستم تجهیزات سوییچ تلفن همراه اول در استان برگزار شد و با قطع برق و لینک ارتباطی شاهد تداوم پایداری ارتباطات در استان بودیم.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اضافه کرد: هدف از اجرای این مانور ایجاد آمادگی در مواقع مورد نیاز و اطمینان از پایداری ارتباطات است.
قدس علوی با تاکید بر آمادگی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در مقابله با تهدیدات احتمالی گفت: با برگزاری این مانورها می توانیم میزان آمادگی خود را محک زده و نسبت به پایداری شبکه در زمان‌های بحران اطمینان یابیم.
در ادامه مانور سراسری حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطی با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مدیرارتباطات سیار استان، نماینده سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی منطقه شمالشرق، نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استانداری، مدیرفناوری اطلاعات و امنیت شبکه استانداری و همکاران مخابرات منطقه گلستان با موفقیت برگزار شد.

نظر شما