شناسهٔ خبر: 67335600 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

۲۷ سال پیش روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از گلایه محمدجواد لاریجانی نسبت به عدم حمایت جناح راست از او

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ۲۷ سال پیش در خاطرات روز شنبه ۳ تیر ۱۳۷۶، گلایه محمدجواد لاریجانی نسبت به عدم حمایت جناح راست در دفتر آیت الله خامنه‌ای را روایت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ۲۷ سال پیش در خاطرات روز شنبه ۳ تیر ۱۳۷۶، گلایه محمدجواد لاریجانی نسبت به عدم حمایت جناح راست در دفتر آیت الله خامنه‌ای را روایت کرده است.

دیشب در تهران رعد و برق فراوان داشتیم مقداری باران هم بارید. این روزها معمولا رعد و برق بی‌باران و بسیاری از نقاط کشور هم باران و سیل داریم مثل سه روز گذشته.

آقای عبدالعلی علی عسکری مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های رفاه آمد. گزارش کار داد و برای تامین نقدینگی جهت توسعه فروشگاه‌ها و نیز پرداخت سود سهام استمداد کرد نگران است بعدا حمایت نشود.

آقای سید عبدالکریم موسوی اردبیلی آمد، نیمه فلج است درخواست کرد که برای توفیق آقای خاتمی در اداره کشور کمک کنم و از من به خاطر اتخاذ مواضع درست در تبلیغات و انتخابات تشکر کرد و برای سفرم به قم و بازدید از دانشگاه مفید به منظور تقویت و شهرت آن اصرار نمود. به خاطر همین موضوع از قم آمده بودند از کمک‌هایم به دانشگاه و تاسیس کارخانه شیشه برای منبع مالی دانشگاه تشکر دارند. ناهار را با هم خوردیم‌.

عصر آقای محمدجواد لاریجانی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس آمد از فشاری که جناح چپ به خاطر مذاکراتش با نیک براون در لندن بر او وارد می‌کنند اظهار نگرانی کرد و از عدم حمایت جناح راست در دفتر آیت الله خامنه‌ای گلایه دارد و از من خواست که از او حمایت کنم گفتم به آقای خاتمی گفته‌ام که جلوی اقدامات دوستانش را بگیرد تشنج مجلس در این رابطه بیشتر باعث وحشت او شده است. 

شورایعالی انقلاب فرهنگی جلسه با چند مصوبه داشت و نیز بحثی درباره حجاب و چادر داشتیم که خوب بود و قرار شد متنی معتدل تهیه شود.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما