شناسهٔ خبر: 67335442 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

زنجان، میزبان اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان

رئیس هیئت کشتی استان گفت: مرحله سوم اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در زنجان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

زنجان، میزبان اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، محمدی گفت: سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان ایران از امروز به مدت هشت روز به میزبانی زنجان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۷ کشتی‌گیر نونهال از استان‌های مختلف در اوزان ۱۰ گانه برای حضور در این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی به زنجان سفر کرده‌اند، افزود: هدایت تیم ملی کشتی آزاد نونهالان برعهده حسن طهماسبی است و هادی داداشی همراه عباس بیگلربیگی، میثم حیدری، صاحب عزتی و دو مربی به معرفی هیئت کشتی تهران و خراسان رضوی، او را همراهی می‌کنند.

رئیس هیئت کشتی استان با بیان اینکه در این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان، ۱۵ کشتی‌گیر زنجانی حضور خواهند داشت، ادامه داد: بی‌تردید برگزاری این اردو می‌تواند آورده بسیار خوبی برای کشتی زنجان بویژه در رده سنی نونهالان به همراه داشته باشد و این روند بعد از میزبانی رقابت‌های بین‌المللی جام تختی در زنجان تداوم خواهد داشت.

وی بااشاره به اینکه ملی‌پوشان قرار است تا یک ماه آینده در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی تایلند حضور داشته باشند، افزود: تلاش داریم تا با گرفتن میزبانی‌های مختلف بویژه در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، کشتی زنجان را در شرایطی قرار دهیم که بتواند تا چند سال آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

نظر شما