شناسهٔ خبر: 67335376 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

ایران اسلامی در مسیر درست تاریخ قرار دارد

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان، گفت: امروز ایران اسلامی با اتحاد و یکپارچگی در مسیر درست تاریخ قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سلسه نشست های بصیرتی با موضوع نقش اقشار بسیج در تحقق دولت اسلامی در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد ( عج ) استان سمنان با حضور سردار غلامرضا سلیمانی،رییس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

سرهنگ علی خالقیان در این همایش با بیان اینکه فتنه ۱۴۰۱ در شرایطی ایجاد شد که دشمن به دنبال انزواسازی در کشور بود، اظهار کرد: رییس جمهور شهید و شهید امیرعبدالهیان، در این شرایط با خستگی ناپذیری، اجازه ی ایجاد مشکل در کشور را ندادند و از فتنه های این دهه به برکت ولایت، پیوند میان امت و مردم و بسیج با موفقیت از این شرایط پیچیده عبور کردیم.

وی با یادآوری اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف و تقویت جبهه مقاومت با وعده صادق و طوفان الاقصی، افزود: امروز در نقطه ی تاریخی و سرنوشت ساز ایستاده ایم و ۸ تیرماه، باید ثابت کنیم که همه ی مردم از ولایت و انقلاب حمایت می کنند‌.

خالقیان یادآوری کرد: بسیجی ها در روزهای نخست جنگ تحمیلی، خودشان را با ماشین های شخصی به جنوب کشور می رساندند و به این ترتیب در قائله ی کردستان و گنبد، از تجزیه طلبی جلوگیری کردند.

وی با بیان اینکه مردم به عنوان بسیج، پای کار انقلاب ایستادند و اکثر شهدای ما از بسیجیان هستند، مطرح نمود: با این حال، دهه ی دوم انقلاب به گونه ای آغاز شد که برخی افکار روشنفکری غرب در بعضی از مسئولان نفوذ کرده بود و آن ها نگاهشان این بود که باید لباس خاکی بسیج را کنار گذاشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه سمنان اضافه کرد: در دهه ی سوم انقلاب، گفت و گوی تمدن ها در جهان طنین انداز شده بود اما ایران، محور شرارت در منطقه قرار گرفت و پرونده اش به عنوان حامی تروریست، راهی سازمان بین الملل شد.

وی اظهار نمود: در دهه چهارم نیز انقلابی مخملی و رنگین شکل گرفت؛ به گونه ای که با ایجاد فتنه ۸۸ کشور را به آشوب کشاندند اما باز هم مردم و بسیجی ها را نشناختند.

خالقیان با اشاره به ۴ راهبرد اصلی سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج، بیان کرد: تحقق ارتش ۱۰ میلیونی جوان انقلابی، جهاد امید آفرینی، امنیت مردمی و محله ای، تقویت بعد بسیج از این ابعاد هستند.

نظر شما