شناسهٔ خبر: 67334918 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

(تصاویر) خودروی جدید جیلی ارزان‌تر از سمند سورن پلاس!

کمپانی جیلی اخیراً تصاویر رسمی نسل چهارم سدان امگرند خود را منتشر کرده که انتظار می‌رود اواخر ماه جاری وارد بازار شود. امگرند یکی از اولین محصولات این برند چینی به حساب می‌آید.

صاحب‌خبر -

امگرند توسط جیلی در سال ۲۰۰۹ راه‌اندازی شد. به گفته جیلی تا ۳ ژوئن، مجموع فروش جهانی جیلی امگرند از ۳٫۸۶ میلیون دستگاه فراتر رفته و در ماه می، فروش آن به ۱۶۴۹۵ دستگاه رسیده است. در حال حاضر این خودرو وارد ۱۳ کشور شده است.

در اوایل سال جاری، نسل چهارم جیلی امگرند ۲۰۲۵ مجوز فروش را از رگولاتور چینی دریافت کرد. این خودرو که به‌عنوان یک سدان کامپکت شناخته می‌شود، دارای ابعاد ۴۶۳۸/۱۸۲۰/۱۴۶۰ میلی‌متر، با فاصله بین دو محور ۲۶۵۰ میلی‌متر است. این خودرو همچنین دارای پنج طرح و سه اندازه برای رینگ است: ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اینچ.

خودروی جدید جیلی ارزان‌تر از سمند سورن پلاس!

به‌عنوان یک مدل فیس لیفت، ظاهر کلی تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده و دارای یک جلوپنجره با خطوط عمودی و به سبک آبشاری است. لوگوی جیلی در مرکز جلوپنجره با لوگوی نقره‌ای جدید جایگزین شده و در قسمت‌های پایینی از تریم‌های کرومی L شکل استفاده شده است. بر اساس اطلاعات اعلامی، نسل چهارم جیلی امگرند ۲۰۲۵ همچنان از یک موتور ۱٫۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی مدل BHE ۱۵-AFD با حداکثر قدرت ۱۲۷ اسب بخار استفاده می‌کند.

خودروی جدید جیلی ارزان‌تر از سمند سورن پلاس!

در حال حاضر، مشخصات فضای داخلی به‌صورت رسمی اعلام نشده است. به نظر می‌رسد که کابین نسل چهارم جیلی امگرند دارای یک صفحه‌نمایش کیلومتر شمار ۱۲٫۳ اینچی، یک صفحه‌نمایش مرکزی شناور ۱۲٫۳ اینچی (با سیستم‌عامل جیلی گلکسی OS) و یک فرمان D شکل است. همچنین دوربین‌های سفارشی، رادار‌ها و سانروف‌ها نیز موجود هستند. علاوه بر این، کابین خودرو با مواد چرمی و ادوات کرومی تزئین شده است.

خودروی جدید جیلی ارزان‌تر از سمند سورن پلاس!

نسل چهارم جیلی امگرند دارای محدوده قیمتی بین ۹۶۰۰ تا ۱۷۹۰۰ دلار (معادل ۵۶۶ میلیون تا یک میلیارد تومان) است.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما