شناسهٔ خبر: 67334904 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

در پی جاری شدن سیل امروز در محور هراز؛

هراز باز شد / خطر از بیخ گوش سرنشینان سه خودروی عبور در جاده هراز گذشت

رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای بخش لاریجان شهرستان آمل گفت: در زمان وقوع سیل، سه خودروی سواری به همراه سرنشینان آنها دچار سیل گرفتگی و توقف کامل خودروی آنها شده بود که خوشبختانه با حضور به موقع وامدادرسانی سریع عوامل راهداری، آسیبی به سرنشینان و خودروهای آنها وارد نشد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا:  رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای بخش لاریجان شهرستان آمل از بازگشایی و تردد در جاده هراز پس از بارش سیل آسای امروز ۳ تیر ماه و پاکسازی سطح جاده از گل ولای خبر داد.
 
کوروش روشن گفت: بارش بارش سیل آسا بعدازظهر یکشنبه ۳ تیرماه باعث جاری شدن روان آب‌ها به سطح اصلی جاده هراز و مختل شدن تردد خودروهای عبوری در طول این جاده شده بود.
 
وی افزود: با اعلام راهداری وحمل و نقل جاده‌ه‍ای لاریجان و موافقت پلیس راه جاده هراز برای چند ساعت بسته و پس از ورودی سریع و تلاش ویژه عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای پاکسازی سطح جاده، شرایط تردد ایمن دراین جاده برقرار شد.
 
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بخش لاریجان آمل اضافه کرد: بارش باران شدید که باعث جاری شدن سیل و روان آب ها به سطح جاده هراز شده بود، سه مسیر در کیلومتر ۳۰ تا ۴۰ جاده هراز را به طول کامل پوشانده و امکان تردد برای خودروها مختل کرده بود.
 
روشن ادامه داد: البته در زمان وقوع سیل، سه خودروی سواری به همراه سرنشینان آنها دچار سیل گرفتگی و توقف کامل خودروی آنها شده بود که خوشبختانه با حضور به موقع وامدادرسانی سریع عوامل راهداری، آسیبی به سرنشینان و خودروهای آنها وارد نشد.
 
وی یادآور شد: بر اثر جاری شدن سیلاب و روان آب ها در مسیرجاده اصلی هراز، چهار دهنه پل در مسیر بسته شد که تلاش ها برای بازگشایی این پل ها ادامه دارد.
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما