شناسهٔ خبر: 67334261 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بازتاب | لینک خبر

کشف بیش از سه هزار قوطی شیرخشک احتکار شده از یک داروخانه

صاحب‌خبر -

سرهنگ امیر وهاب‌‎زاده روز یکشنبه با اشاره به گزارش دریافتی مبنی بر احتکار شیرخشک در یک داروخانه در حاشیه شهر بندرانزلی و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از انجام تحقیقات همه جانبه و اطمینان از صحت موضوع به همراه نماینده شبکه بهداشت به آدرس محل موردنظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از کشف سه هزار و ۳۰۲ قوطی انواع شیرخشک ایرانی و خارجی احتکار شده در بازرسی از این مکان خبر داد و با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه متهم ۵۸ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: اقدامات این‌چنینی برخی افراد از جمله موارد اثرگذار بر آشفتگی بازار توزیع اقلام موردنیاز مردم است که پلیس با تمام توان با اخلالگران اقتصادی و پدیده زیان‌بار قاچاق یا احتکار کالا مبارزه می‌کند.

بازداشت متهمان و محکومان متواری در گیلان

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، رئیس پلیس آگاهی گیلان از اجرای ۲ مرحله طرح عملیاتی دستگیری متهمان و محکومان متواری در گیلان خبر داد و گفت: در این راستا ۱۰۵ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ علیرضا حدادی با بیان اینکه ۲ مرحله طرح عملیاتی دستگیری متهمان و محکومان متواری در خرداد ماه امسال در سطح استان گیلان اجرا شد، افزود: در این راستا با انجام اقدامات فنی و در عملیات‌های جداگانه، ۱۰۵ نفر شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی به جد دنبال می‌شود.

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در رشت

همچنین بنا به گزارش دیگری، فرمانده انتظامی رشت از شناسایی و دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد به سرقت هشت دستگاه موتورسیکلت اعتراف کردند.

سرهنگ محمود حافظی با بیان اینکه در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص سرقت موتورسیکلت آن‌ها، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی، بررسی صحنه‌های وقوع جرم، مشخصات ظاهری سه سارق این پرونده‌ها به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از شناسایی هویت این افراد توسط ماموران کلانتری ۱۵ و تعقیب و مراقبت چند ساعته آن‌ها خبر داد و بیان‌ کرد: سارقان ۳۴، ۳۶ و ۴۰ ساله در تحقیقات پلیس به سرقت هشت دستگاه موتورسیکلت اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، این مقام انتظامی با اعلام اینکه استفاده از وسایل بازدارنده از قبیل دزدگیر و زنجیر در کاهش وقوع سرقت بسیار تاثیرگذار است از مردم خواست از پارک کردن خودرو و موتورسیکلت در مناطق خلوت و فاقد روشنایی خودداری کنند.

 

نظر شما