شناسهٔ خبر: 67331840 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نامزد انتخابات ریاست جمهوری:

توزیع عادلانه یارانه طلا برای رفاه مردم است

زاکانی گفت: در حوزه رفع نیاز مردم، اولویت را سبد رفاه قرار دادیم و توزیع عادلانه یارانه طلا برای همه در همین زمینه است.

صاحب‌خبر -

علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در اجتماع جامعه ورزش و جوانان گفت: انقلاب اسلامی انقلابی مکتبی و مردم پایه است. مردم باید در تمام ساحات، سالار و آقا باشند. بزرگترین فرصت نیروی انسانی و مردمی هستند که نیاز به توجه دارند.

وی گفت: ما در کشور امکانات کم نداریم، توزیع امکانات ناعادلانه است و این سبب شده عده‌ای از نداشتن نتوانند سر بر بالین بگذارند و به دلیل بی سرپناه بودن آرامش نداشته باشند، اما ما با شناختی که از منابع داشتیم اول رفع نیاز و پس از آن پیشرفت و آبادانی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

زاکانی تاکید کرد: در حوزه رفع نیاز مردم، اولویت را سبد رفاه قرار دادیم و توزیع عادلانه یارانه طلا برای همه در همین زمینه است. همه مردم مبتنی بر شرایط فعلی مصرف انرژی در کشور در طول سال تا ۶ گرم یارانه طلا یعنی معادل اعتباری آن را دریافت خواهند کرد که از آسیب تورم در امان است و ارزشش کم نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ورزش همگانی هم نشاط و سلامتی و توانمندی را تامین می‌کند و هم به انسجام اجتماعی منجر می‌شود، اظهار کرد: اهتمام شهرداری بر ورزش همگانی است و در این راستا سال ۱۴۰۱ در ۱۶ رشته ورزشی ۶۰۰ هزار نفر از مردم تهران را وارد رقابت کردیم که استعداد آنها شناخته شود. توسعه خدمات و ایجاد ظرفیت‌های ورزشی را نیز به نحوی دنبال کردیم که امکان ورزش کردن برای دختران و زنان فراهم باشد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: در این راستا ۷۰ مجموعه بزرگ که از رده خارج شده بود بازسازی کردیم، ۳۶ مجموعه منطقه‌ای و ۱۰۶ مجموعه محله‌ای را نیز بازسازی کردیم. تا پیش از ما به زیرساخت‌ها توجه نشده بود.

وی همچنین بر توجه به ورزش حرفه‌ای و قهرمانی تاکید و اظهار کرد: با فدراسیون‌های حرفه‌ای هم همکاری داشتیم. ۵ باشگاه به فدراسیون کشتی دادیم. همچنین چندبرابر کردن پایه اعتبارات شهرداری در حوزه ورزش نیز از دیگر اقدامات ما هستند.

زاکانی یادآور شد: از سال گذشته تفاهمات جدی در حوزه ورزش قهرمانی در تهران انجام شده که این روند باید به کل کشور تسری پیدا کند و تک تک شهر‌ها هویت ورزشی داشته باشند.

نظر شما