شناسهٔ خبر: 67331308 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار:

 ۳۰۰ هزار میلیارد ریال پروژه تا هفته دولت در کردستان بهره‌برداری می شود

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: در سال جاری و تا پایان دولت سیزدهم، ۵۰ هزار میلیارد ریال و در هفته دولت هم ۲۵۰ هزار میلیارد ریال پروژه دیگر در استان بهره برداری خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی‌کوشا روز یکشنبه در همایش علما و روحانیون که در سالن شهید سلیمانی اردوگاه امام علی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه‌ها قرار بود در سفر چهارم رییس جمهور شهید به استان به بهره‌برداری برسد اما متاسفانه این توفیق حاصل نشد.

وی افزود: اتفاقات بسیار خوبی در بودجه عمرانی و سایر سرفصل‌های بودجه استان افتاده است که نویدبخش حرکات توسعه‌ای تاثیرگذار است.

استاندار کردستان با بیان اینکه استان تا قبل از دولت رییس جمهور شهید در بحث اختصاص اعتبارات رتبه ۳۱ کشور داشت، اضافه کرد: امسال برای سومین سال کردستان در اعتبارات عمرانی رتبه ۱۰ کشوری را دارد که این نشان از توجه ویژه دولت به کردستان است.

زارعی کوشا به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و ادامه داد: در این انتخابات ضمن اهمیت انتخاب اصلح مشارکت حداکثری در انتخابات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همه باید در این راستا تلاش کنیم.

وی یادآور شد: به عنوان یک تکلیف و وظیفه باید همه توان خود را برای به میدان آوردن مردم به این عرصه سرنوشت‌ساز بکار گیریم.

استاندار کردستان گفت: اینکه همه بدخواهان و دشمنان روی عدم مشارکت مردم در انتخابات تمرکز کرده و تعقیب می‌کنند نشان می‌دهد که مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و موجب یاس دشمنان می‌شود.

زارعی‌کوشا افزود: علما که مرجع و هدایت‌گر افکار عمومی هستند، باید در راستای تبیین ضرورت مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند که مسیر تعالی و پیشرفت کشور دچار توقف و کندی نشود.

وی بیان کرد: امیدواریم با مشارکت آگاهانه در انتخاب رییس جمهوری توانمند که در خط مقام معظم رهبر حرکت و موجبات اقتدار و عزت ملی را بیش از پیش فراهم کند نقش‌آفرینی کنیم.

نظر شما