شناسهٔ خبر: 67331135 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۶۰ هزار عامل اجرایی فرایند انتخابات را در استان کرمان برگزار می‌کنند

کرمان- ایرنا- رییس ستاد انتخابات کرمان گفت: ۶۰ هزار عامل اجرایی برای برگزاری فرایند انتخابات در سراسر استان حضور دارند که برای همه این افراد دوره توجهی نیز برگزار شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رحمان جلالی روز یکشنبه در نشست شورای استان کرمان افزود: در حوزه سلامت انتخابات، دکترین رهبری معظم انقلاب بر ستاد انتخابات کشور حاکم است.

وی ادامه داد: ما مجری انتخابات و حافظ رای مردم هستیم، رای مردم حق الناس است و از آن کوتاه نمی‌آییم؛ هر ۶ نامزد انتخابات برای ما محترم هستند و هیچ کدام از عوامل اجرایی انتخابات حق دخالت و جانبداری در این فرایند را ندارند.

۶۰ هزار عامل اجرایی فرایند انتخابات را در استان کرمان برگزار می‌کنند رحمان جلالی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اینکه در حوزه سلامت انتخابات هیج مدیری حق ندارد امکانات دولتی را به نفع هیچ نامزدی وارد کند، اظهارداشت: عوامل اجرایی دولت حق شرکت در ستادها و تبلیغات انتخاباتی را ندارند.

وی بیان کرد: هنوز شور و نشاط انتخاباتی لازم در فضای شهری و اداری دیده نمی شود؛مدیران و شهرداری با کلیدواژه مشارکت بر این شور و نشاط رونق بخشند.

جلالی ادامه داد: در جریان برگزاری فرایند انتخابات دستگاه‌های خدمت رسان نباید اجازه دهند خللی در اوضاع خدمات رسانی به مردم به وجود بیایند.

وی خطاب به دستگاه‌های درگیر در برگزاری فرایند انتخابات نیز گفت: در اقدامات سختی که دشمن تعریف می کند اصل خودمراقبتی و خودحفاظتی دارای اهمیت است.

نظر شما