شناسهٔ خبر: 67331131 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

کشور به رییس جمهوری همتزار شهید رییسی نیاز دارد

آبادان - ایرنا - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کشور به رییس جمهوری انقلابی، جهادی و همتراز با شهید خدمت آیت الله رییسی نیاز دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین امیررضا هدائی یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان آبادان با موضوع انتخابات و جهاد تبیین در سینما مهر آبادان اظهار کرد: مشیت الهی به گونه ای رقم خورد که آیت الله رییسی در مسیر خدمت به مردم به شهادت برسند و امروز باید کسی را به عنوان رییس جمهوری انتخاب کنیم که در مسیر آن شهید حرکت کند.

وی انقلاب اسلامی را در امتداد ولایت امیرالمومنین علی (ع) دانست و افزود: امروز وظیفه ما تنها رای دادن نیست بلکه مردم را برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رای توجیه کنیم تا نظام جمهوری اسلامی تضعیف نشود.

حجت‌الاسلام و المسلمین هدائی گفت: برهمگان وظیفه است تا با بررسی معیارهای تعیین شده توسط مقام معظم رهبری کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره در پیش بودن عید غدیر بیان کرد: این عید بزرگترین رویداد اسلامی است و در این روز خداوند اسلامی را برای ما به عنوان دین برگزید که در راس آن ولایت باشد.

به گزارش ایرنا معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان در ادامه این نشست گفت: مردم آبادان در مسیر قدرتمند کردن نظام جمهوری اسلامی قدم برمی‌دارند و بدون شک در انتخابات پیش رو حضوری دشمن شکن خواهند داشت.

احسان عباسپور با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به صورت تمام الکترونیک در شهرستان آبادان اظهار کرد: این انتخابات به بهترین شکل و بدون هیچگونه حاشیه در آبادان برگزار شد.

کشور به رییس جمهوری همتزار شهید رییسی نیاز دارد

وی افزود: در سه سال گذشته شهید آیت الله رییسی ثابت کرد که سرباز ولایت فقیه است و امروز چشم دنیا به انتخابات ریاست جمهوری در ایران است تا فردی که ادامه دهنده راه شهید خدمت باشد انتخاب شود.

عباسپور ادامه داد: مشارکت مردم و انتخاب خوب، عزت جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

بالگرد حامل آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور در زمان طی مسیر خود از سد خداآفرین تا تبریز در ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در نزدیکی روستای اوزی ورزقان در شمال استان آذربایجان شرقی سقوط کرد.

در این سانحه آیت الله رییسی رییس‌جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، سید مهدی موسوی رییس یگان حفاظت رییس‌جمهور و سه خلبان بالگرد سید طاهر مصطفوی، محسن دریانوش و بهروز قدیمی به شهادت رسیدند.

شهید رییسی برای افتتاح سد خداآفرین و سد قیز قلعه‌سی (قلعه دختر) به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بود که در مسیر بازگشت، بالگرد حامل او دچار سانحه شد.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما