شناسهٔ خبر: 67330181 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

طی نامه‌ای مطرح شد

فضاسازی و هیجان‌های کاذب، دو قطبی‌های نامطلوب انتخاباتی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی طی نامه‌ای نوشت: در سخنرانی‌ها و مناظرات بایستی یک شاخص اثرگذار باشد، آن هم رعایت اخلاق، تقوا و دور شدن از دوقطبی‌های کاذب سیاسی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی خطاب به وزیر امور خارجه در دولت یازدهم و دوازدهم طی نامه‌ای نوشت:

روز‌هایی را پشت سر می‌گذاریم که همگان شاهد جوش و خروش مردم و جریانات سیاسی در یک رقابت حساس و مردمی در یک رقابت جذاب و مشارکت پرشور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری هستند.

تجربه‌ای که مردم و مسئولین از انتخابات قبل داشتند، فضا را بدین جا سوق داده است که در سخنرانی‌ها و مناظرات بایستی یک شاخص اثرگذار باشد، آن هم رعایت اخلاق، تقوا و دور شدن از دوقطبی‌های کاذب سیاسی است، آن چیزی که منش و روش شهید رئیسی عزیز به همگان یاد داد.

متأسفانه آن‌چیزی که این روز‌ها در رفتار و گفتار شما در سفر‌های تبلیغاتی و برنامه‌های تلویزیونی کاندیدای متبوع‌تان در حال رخ دادن است، سرشار از فضاسازی و هیجان‌های کاذب و حرکت جامعه به سمت دو قطبی‌های نامطلوب انتخاباتی است، همان روش غلط و کثیفی که رئیس جمهور بنفش‌تان در سال ۹۶ علیه آیت‌الله رئیسی مظلوم به کار برد.

آقای ظریف، مطمئن باشید این روش‌ها نخ‌نما شده و عموم مردم و حتی کاندیدای مطلوب شما که همگان را به رعایت تقوا و اخلاق دعوت می‌کند، فریب این روش‌های عوامانه و پوپولیستی را نخواهند خورد، فکر می‌کنید می‌توانید با رقیب هراسی مجددا سبد رای را به‌سمت خود بکشانید، اما زهی خیال باطل!

خسارت محض برجام، چیزی نیست که با‌های و هوی و هوچی‌گری بتوانید آن‌را بپوشانید. اگر قهرمان بازی تریبون‌های یک‌طرفه تان تمام شد و احساس کردید لات کوچه خلوت نیستید، ما در بسیج دانشجویی استان آذربایجان‌شرقی آمادگی این را داریم، در یک فضای گفتگو محور البته به شرط رعایت نزاکت و صداقت از سمت شما، به دفاع عاقلانه از عملکرد خود در مقابل کارشناسان منصف و بی‌طرف بشنیدید تا مشخص گردد شما چقدر مردِ میدانِ دیپلماسی بودید!

نظر شما