شناسهٔ خبر: 67329193 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای تامین روشنایی محوطه بیرونی مجتمع گردشگری ساباط ازمیغان طبس

تامین روشنایی محوطه بیرونی مجتمع گردشگری ساباط ازمیغان انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -


اجرای تامین روشنایی محوطه بیرونی مجتمع گردشگری ساباط ازمیغان طبس
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان طبس گفت: مجتمع گردشگری ساباط ازمیغان در مهر ماه سال گذشته و همزمان با هفته گردشگری و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید که به دلیل قرار گیری در حاشیه جاده منتهی به روستای هدف گردشگری ازمیغان، باعث ایجاد نقطه حادثه خیز در منطقه شده بود و سرمایه گذار پروژه در مراسم افتتاحیه درخواست تامین روشنایی و محوطه سازی محوطه بیرونی مجتمع را مطرح کرد و مقرر شد در این زمینه مساعدت انجام شود.

محمد عرب افزود: با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت اداره کل میراث فرهنگی استان،  ۵۰۰ میلیون تومان از محل منابع ملی در قالب اسناد خزانه اسلامی برای تامین زیرساخت برق و روشنایی محل مورد نظر اختصاص یافت که عملیات اجرایی نصب دو برج نوری بزودی آغاز و حداکثر تا پایان تیر ماه به بهره برداری خواهد رسید.

عرب گفت: مجتمع گردشگری ساباط دارای ۲۰ سوئیت و ۸ خانه کالی دستکند با ظرفیت اقامت ۱۷۰ نفر، ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع زیربنا دارد و در روستای گردشگری ازمیغان با سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد تومانی بخش خصوصی احداث شده است.

به گفته وی روستای هدف و منطقه نمونه گردشگری ازمیغان از مناطق تفریحی و گردشگری شهرستان طبس است که سالانه گردشگران زیادی را میزبانی می‌کند.

همزیستی شالیزار‌های برنج و باغستان‌های مرکبات و نخلستان‌های خرما در کنار هم از شاهکار‌های طبیعت در این روستای زیبا است.

نظر شما