شناسهٔ خبر: 67328981 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار شاهرود:

نهضت آسفالت در شاهرود با قدرت در حال انجام است

شهردار شاهرود گفت: نهضت آسفالت در شاهرود با قدرت در حال انجام است و این عملیات با هدف خدمت مطلوب به شهروندان اجرایی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط عمومی شهرداری شاهرود، محسن احمدی با اشاره به اینکه نهضت آسفالت معابر و خیابان‌های شهر به صورت گسترده و با قدرت در تمام مناطق از جمله شهرک بهارستان، خیابان نوبهار، خیابان بهار، خیابان آفتاب، شهرک ولیعصر و راه‌آهن در حال انجام است، اظهار کرد: این عملیات با هدف خدمت مطلوب به شهروندان اجرایی می‌شود.

وی افزود: عملیات‌های آسفالت‌ریزی با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم با کیفیت مطلوب انجام می‌شود و روان‌سازی تردد شهروندان، ارتقای کیفی، بهسازی معابر و مناسب‌سازی محیط، سیما و منظر شهری مدنظر مدیریت شهری قرار دارد.

احمدی با بیان اینکه معابر شهری بعد از حفاری‌های پیاپی، اجرای پازل‌فرش و کانال هدایت آب‌های سطحی با مطالبه به‌حق مردمی در دست عملیات آسفالت‌ریزی قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: عملیات آسفالت معابر توسط شهرداری بر اساس اولویت‌بندی در حال انجام است و ترمیم، اصلاح و اجرای روکش آسفالت همچنان ادامه دارد.

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه مدیریت شهری شاهرود به کیفیت آسفالت معابر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارد، تصریح کرد: رفع نیاز شهروندان اولویت مدیریت شهری و در طرح نهضت آسفالت بسیاری از معابر و خیابان‌های شهر در دستور کار قرار دارد که این موضوع رضایت شهروندان را به همراه داشته است.

وی رضایت شهروندان را مهمترین و بزرگترین سرمایه مدیریت شهری شاهرود دانست و اظهار کرد: تحقق این موضوع اولویت مدیریت شهری شاهرود است.

نظر شما