شناسهٔ خبر: 67562627 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل:

از سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساخت‌های دامپزشکی حمایت می‌شود

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: از سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساخت‌های دامپزشکی جهت ارتقا بهره‌وری، افزایش تولید و رشد اقتصادی حمایت می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، مهدی فیضی در نشست با نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه فعالیت‌های دامپزشکی در مسیر تأمین امنیت غذایی و تضمین سلامت و بهداشت عمومی جامعه است، اظهار کرد: دامپزشکی یک ارگان تخصصی سلامت محور در جامعه است و در دورترین و صعب‌العبورترین مناطق کوهستانی نیز جهت تأمین سلامت و امنیت غذایی جامعه حضور یافته و ارائه خدمات می‌کند.

وی بابیان اینکه از هرگونه سرمایه‌گذاری در بخش زیرساخت‌های دامپزشکی با جدیت حمایت می‌کنیم، افزود: سرمایه‌گذاری در بخش زیر ساخت‌های اقتصادی موجب ارتقا بهره‌وری، افزایش تولید و رشد اقتصادی می‌شود و جلب اعتماد، امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه گذاری نیز از مهمترین مؤلفه‌های سرمایه گذاری است که باید به آن توجه ویژه شود.

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل بیان کرد: تشویق و حمایت از سرمایه گذاران علاوه بر ایجاد اشتغال و تضمین امنیت غذایی، موجب سلامت اقتصادی جامعه و تحقق عدالت اقتصادی خواهد بود.

احد بیوته نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره بر ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه دام و طیور و حمایت از سرمایه گذاران اظهار داشت: رشد اقتصادی پایدار در حوزه دامپروری استان با سرمایه‌گذاری در بخش زیر ساخت‌های دامپزشکی محقق می‌شود.

وی نقش دامپزشکی در حوزه تأمین امنیت غذایی و تضمین سلامت عمومی جامعه را مهم دانست و افزود: اعتقاد راسخ دارم سرمایه گذاری در این حوزه یکی از پیش نیازهای رشد اقتصادی پایدار است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه از سرمایه‌گذاری در بخش دامپزشکی حمایت می‌کنم اظهار کرد: ظرفیت بالای دامپروری استان ضرورت توجه به این این حرفه مهم را مضاعف می‌کند.

نظر شما