شناسهٔ خبر: 67328566 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

زاکانی در اجتماع جامعه ورزش و جوانان:

ما در کشور امکانات کم نداریم، توزیع امکانات ناعادلانه است/ بسته رفاه مردم را از تورم در امان نگه می‌دارد

علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه توزیع امکانات در کشور را عادلانه می‌کنم، گفت: اولویت سبد رفاه ، توزیع عادلانه یارانه طلا است که مردم بسته به مصرف انرژی مشمول دریافت آن می‌شوند که از آسیب تورم در امان است.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، اجتماع جامعه ورزش و جوانان حامی علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز - یکشنبه سوم تیرماه - در سالن حجاب تهران برگزار شد.

این اجتماع که در آستانه عید سعید غدیر برگزار شده است، با مدیحه سرایی و سرور در وصف حضرت علی (ع) و عید غدیر همراه بود.

علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این برنامه و در جمع هوادارانش حضور یافت و مدال یکی از ورزشکاران و یک شال پهلوانی به وی اهدا شد.
در ابتدای این مراسم ساره جوانمردی از مدال آوران المپیک در سخنانی با ابراز امیدواری برای موفقیت زاکانی اظهار داشت: ما رئیس جمهوری نمی خواهیم که فقط ورزشکار باشد، رئیس جمهوری می خواهیم که خودش ورزشکار باشد. 
 

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این مراسم سخنانش را با ادای احترام به ورزشکاران که با افتخار پرچم جمهوری اسلامی را بر فراز سکوهای جهانی برافراشتند، و گرامی داشت قهرمان ملی چون پوریای ولی و تختی آغاز کرد. 

زاکانی انقلاب اسلامی را انقلابی مکتبی و مردم پایه خواند و تاکید کرد: مردم باید در تمام ساحات، سالار و آقا باشند. بنابراین این ما هستیم با هزاران نیاز و بیش از هزاران فرصت.

وی تصریح کرد: بزرگترین فرصت نیروی انسانی و مردمی هستند که نیاز به توجه دارند. 
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به گفت وگوی یکی از قهرمانان با او که خواستار رسیدگی به محرومان شده بود ، گفت: ما در کشور امکانات کم نداریم، توزیع امکانات ناعادلانه است و این سبب شده عده ای از نداشتن نتوانند سر بر بالین بگذارند و به دلیل بی سرپناه بودن آرامش نداشته باشند. اما ما با شناختی که از منابع داشتیم اول رفع نیاز وپس از آن پیشرفت و آبادانی را در دستورکار قرار داده ایم.
 

 
زاکانی در ادامه عنوان کرد: در حوزه رفع نیاز اولویت سبد رفاه با تاکید بر توزیع عادلانه یارانه طلا است که مردم بسته به مصرف انرژی مشمول دریافت اعتبار یارانه طلا می شوند که از آسیب تورم در امان است و ارزشش کم نمی شود.
 
وی با بیان فرمایش رهبر انقلاب درخصوص اینکه امر به ورزش امر به معروف است، اظهارداشت: ورزش همگانی هم نشاط و سلامتی و توانمندی را تامین می کند، هم به انسجام اجتماعی منجر می شود. اهتمام شهرداری بر ورزش همگانی است و در این راستا سال ۱۴۰۱ در۱۶ رشته ورزشی ۶۰۰ هزار نفر از مردم تهران را وارد رقابت کردیم که استعداد آنها شناخته شود. توسعه خدمات و ایجاد ظرفیت های ورزشی را نیز به نحوی دنبال کردیم که امکان ورزش کردن برای دختران و زنان نیز فراهم آید.
 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: در این راستا ۷۰ مجموعه بزرگ ‌که از رده خارج شده بود بازسازی کردیم، ۳۶ مجموعه منطقه ای و ۱۰۶ مجموعه محله ای را نیز بازسازی کردیم. تا پیش از ما به زیرساخت ها توجه نشده بود. 

زاکانی با اشاره به تفاهمات صورت گرفته در سفر به چین گفت: در این سفر بنا شد ۳ مجتمع ورزشی و ورزشگاه بزرگ در تهران بسازیم که یکی از اینها برای خانم ها و دیگری برای معمولان و سالمندان باشد که نیازمند بازتوانی و سومین مجتمع برای عموم ورزشکاران باشد.
 

وی همچنین بر توجه به ورزش حرفه ای و قهرمانی تاکید و عنوان کرد: با فدراسیون های حرفه ای هم همکاری داشتیم. ۵ باشگاه به فدراسیون کشتی دادیم. همچنین چند برابر کردن پایه اعتبارات شهرداری در حوزه ورزش از دیگر فعالیت ها هستند. 

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه از سال گذشته تفاهمات جدی در حوزه ورزش قهرمانی در تهران رقم خورده، ابراز امیدواری کرد که این روند به کل کشور تسری پیدا کند و تک تک شهرها باید هویت ورزشی داشته باشند. مثل جویبار که علمداران کشتی متعلق به این شهر هستند. 
 

زاکانی در پایان این مراسم با ورزشکاران و مدال آوران عکس یادگاری گرفت.

نظر شما