شناسهٔ خبر: 67328141 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس گروه امور سینمایی استان خبر داد

فروش ۵۰ میلیاردی سینماهای خراسان رضوی در ۳ ماه ابتدایی سال

مصطفی صارمی‌نیا

رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از فروش ۵۰ میلیاردی سینماهای خراسان رضوی در ۳ ماه ابتدایی سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

سوسن محمدزاده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تعداد مخاطبان سینماهای خراسان رضوی در ۳ ماه ابتدایی سال جاری اظهار کرد: سینماهای خراسان رضوی در ۳ ماه ابتدایی سال جاری بیش از ۹۲۱ هزار مخاطب داشته که نسبت به ۳ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ شاهد افزایش ۲۴ درصدی مخاطبان سینما در استان هستیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که سینماهای خراسان رضوی در ۳ ماه ابتدایی سال گذشته با وجود اکران ۱۷ فیلم بیش از ۷۴۲ هزار مخاطب داشتند.

رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین سینماهای خراسان رضوی در ۳ ماه ابتدایی سال جاری با اکران ۱۷ فیلم حدود ۵۱ میلیارد تومان فروش داشته‌اند، این در حالی است که سینماهای استان در وضعیت مشابه در سال گذشته ۳۱ میلیارد تومان فروش داشتند.

محمدزاده بیان کرد: فیلم‌های «تمساح خونی» با حدود ۱۵ میلیارد تومان فروش، «تگزاس ۳» با ۹.۵ میلیارد تومان فروش، «مست عشق» با ۹.۵ میلیارد تومان فروش، «سال گربه» با حدود ۶ میلیارد تومان فروش و «بی‌بدن» با ۴.۵ میلیارد تومان فروش در صدر جدول فروش و استقبال مخاطبان سینماها در خراسان رضوی طی این مدت بوده‌اند.

انتهای پیام

نظر شما