شناسهٔ خبر: 67327146 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده :

آمریکا با بایدن به جنگ جهانی سوم کشیده می‌شود

رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده تأکید کرد که سیاست‌های جو بایدن، به زودی واشنگتن را به جنگ جهانی سوم خواهند کشاند.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: «مرز ما لبریز شده است. تورم بیداد می‌کند. جرم از کنترل خارج شده است. اروپا در هرج و مرج است. خاورمیانه درحال انفجار است....این رئیس‌جمهور هولناک وحشتناک ما را به سمت جنگ جهانی سوم سوق می‌دهد» این‌ها بخشی از سخنرانی انتخاباتی دونالد ترامپ در خصوص رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن است.

طبق گزارش شبکه روسی راشاتودی، رئیس جمهور سابق آمریکا شب گذشته (شنبه شب) در یک گردهمایی انتخاباتی در فیلادلفیا به موضوع مهاجرت، جرم و جنایت و اقتصاد پرداخت.

وی بار دیگر به طرفدارانش وعده داد که اگر در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری نوامبر ۲۰۲۴ پیروز شود، قبل از مراسم تحلیف که همان ۲۵ژانویه ۲۰۲۵ (۶ بهمن ماه) بحران جنگ اوکراین را رفع می‌کند.

در بحبوحه مبارزات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، ترامپ بارها، رقیب دموکرات خود یعنی بایدن را عامل بحران‌های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی داخلی و خارجی ایالات متحده معرفی کرده است و بر این باور است که سیاست‌های بایدن در امور مهاجرت بوده که مسیر را برای ورود تروریست‌ها به خاک آمریکا فراهم کرده است.

ترامپ به هوادارانش در فیلادلفیا وعده مبارزه با ورود مهاجران به خاک آمریکا را داد و گفت: «همان روز اول، مرز را خواهم بست» و گفت که فرمان اجرایی اخیر بایدن برای جلوگیری از اخراج ۵۰۰ هزار مهاجر غیرقانونی که با شهروندان آمریکایی ازدواج کرده‌اند را «پاره خواهد کرد».

ترامپ همچنین مدعی شد که تحت ریاست‌جمهوری بایدن، «ایران، جسور شده است و چین در حال پیشرفت است».

ترامپ و بایدن از هر تریبونی برای تخریب وجهه یکدیگر استفاده می‌کنند و این در حالی است که اکثر نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که مردم آمریکا تمایلی به انتخاب هیچ‌یک از این دو نفر ندارند و از عملکرد هر دو آن‌ها ناراضی هستند.

نظر شما