شناسهٔ خبر: 67327134 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک اعلام کرد؛

بازگشت ۳ ملی‌پوش پاراجودو به اردو

تهران - ایرنا - معاون ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک از بازگشت ملی‌پوشان تیم پاراجودو به اردوی آمادگی بازی‌های پارالمپیک پاریس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، سعید سلگی معاون ورزشی قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک در این خصوص گفت: خوشبختانه نشست بسیار خوبی با حضور غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک و ملی‌پوشان تیم پاراجودو برگزار شد و طی آن صحبت‌ها و دغدغه‌های آنان شنیده و دیدگاه‌های کمیته نیز به آنها منتقل شد.

وی افزود: رئیس کمیته ملی پارالمپیک، اهمیت ویژه‌ای برای ورزشکاران قائل هست و از سوی دیگر توجه زیادی نیز به بحث ساختار سازمانی و چارت فدراسیون‌های ورزشی دارد و در این میان تلاش شد تا این مساله به نحو احسن مدیریت شود وخوشبختانه این اتفاق روی داد و مقرر شد هر سه ملی‌پوش در اردوهای بازی‌های پارالمپیک حضور یابند و در کنار کادر فنی با قدرت کار خود را دنبال کنند.

سلگی خاطرنشان کرد: همان‌طور که قبلا اعلام کردیم هر سه روزشکار تیم پاراجودو با اخلاق و توانمند هستند و یک سری مشکلات درون تیمی و سوءتفاهم‌هایی که به وجود آمده بود موجب آزردگی آنها شده بود که خوشبختانه برطرف شد.

معاون ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک یادآور شد: تلاش ما در کنار فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان بر این است که شرایط خوبی برای برگزاری اردوهای این تیم فراهم شود و در حد توان و تا جایی که مقدور است دغدغه‌های آنها را برطرف می‌کنیم تا با تمرکز و تسلط کافی در بازی‌های پیش رو حاضر شوند و خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها را نیز کسب کنند.

وی در پایان در خصوص سهمیه‌های پاراجودو نیز توضیح داد: این سه ملی‌پوش با توجه به جایگاه و رنکینگ جهانی جواز حضور در بازی‌های پارالمپیک را خواهند گرفت البته هنوز فدراسیون جهانی و کمیته برگزاری بازی‌ها به صورت رسمی این سهمیه‌ها را اعلام نکرده، اما پیش‌بینی می‌کنیم که هر سه ملی‌پوش، سهمیه پارالمپیک بگیرند.

تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان کشورمان در دور پیشین بازی‌های پارالمپیک موفق به کسب ۲ نشان طلا شد.

نظر شما