شناسهٔ خبر: 67328101 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بازگشت ملی‌پوشان تیم پاراجودو به اردوی بازی‌های پارالمپیک

سعید سلگی معاون ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک از بازگشت ملی پوشان تیم پاراجودو به اردوی آمادگی بازی های پارالمپیک پاریس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، سعید سلگی معاون ورزشی قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک گفت: خوشبختانه نشست بسیار خوبی با حضور غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک و ملی پوشان تیم پاراجودو برگزار شد و طی آن صحبت ها و دغدغه های ملی پوشان شنیده و دیدگاه های کمیته نیز به آنها منتقل شد.

وی افزود: دکتر کارگری اهمیت ویژه ای برای ورزشکاران قائل است و از سوی دیگر توجه ویژه ای نیز به بحث ساختار سازمانی و چارت فدراسیون های ورزشی دارد و در این میان تلاش شد تا این مساله به نحو احسن مدیریت شود وخوشبختانه این اتفاق روی داد و مقرر شد هر سه ملی پوش در اردوهای بازی های پارالمپیک حضور یابند و در کنار کادر فنی با قدرت کار خود را دنبال کنند.

سلگی خاطر نشان کرد: همان طور که قبلا اعلام کردیم هر سه روزشکار تیم پاراجودو با اخلاق و توانمند هستند و یک سری مشکلات درون تیمی و سوتفاهم هایی که به وجود آمده بود موجب آزردگی آنها شده بود که خوشبختانه برطرف شد.

معاون ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک خاطر نشان کرد: تلاش ما در کنار فدراسیون نابینایان و کم بینایان بر این است که شرایط خوبی برای برگزاری اردوهای این تیم فراهم بشود و در حد توان و تا جایی که مقدور است دغدغه های آنها را برطرف می کنیم تا با تمرکز و تسط کافی در بازی های پیش رو حاضر شوند و خوش رنگ ترین مدالها را نیز کسب کنند.

وی در پایان در خصوص سهمیه های این رشته گفت: این سه ملی پوش با توجه به جایگاه و رنکینگ جهانی جواز حضور در بازی های پارالمپیک را خواهند گرفت البته هنوز فدراسیون جهانی و کمیته برگزاری بازی ها به صورت رسمی این سهمیه ها را اعلام نکرده اند اما پیش بینی می کنیم که هر سه ملی پوش ما در این رشته این سهمیه ها را دریافت کنند.

تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان کشورمان در دور پیشین بازی های پارالمپیک موفق به کسب ۲ نشان طلا شد.

نظر شما