شناسهٔ خبر: 67327025 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

موقوفه ها تا پایان سال ثبت و سند دار می شوند

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در نشست شورای اداری مازندران با بیان اینکه سابقه وقف در کشور بیش از هزار سال است گفت: تا پایان امسال اکثر موقوفه‌ها ثبت و سند دار می‌شوند.

صاحب‌خبر -

موقوفه ها تا پایان سال ثبت و سند دار می شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در نشست شورای اداری استان با بیان اینکه سابقه وقف در کشور بیش از هزار سال است گفت: تا پایان امسال اکثر موقوفه‌ها ثبت و سند دار می‌شوند.

حجت الاسلام سید مهدی خاموشی با اشاره به اینکه این سازمان در حوزه‌های امنیت غذایی، مولد سازی، ساخت مسکن، معادن و تولید انرژی سبز ورود کرده است، افزود: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان از مهمترین برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه است و با بازاریابی در این حوزه بدنبال ارزآوری خواهیم بود.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان این اینکه سرمایه صندوق حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در سال‌جاری دو و نیم برابر خواهد شد گفت: سرمایه صندوق حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در سال جاری به هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

آیت الله معلمی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری نیز در این جلسه ساماندهی برخی از موضوعات موقوفات از جمله به مزایده گذاشتن برخی از موقوفه‌ها را خواستار شد و گفت: چندین ارگان روی نمایشگاه بین المللی مازندران در قائم شهر دست گذاشتند و انتظار می‌رود مسئولان مربوطه مشکلات پیش روی این نمایشگاه بین المللی را رفع کنند..

عزیززاده گرجی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در نشست شورای اداری با اشاره به اینکه ۱۱ کمیته تخصصی برای انتخابات پیش رو تشکیل شده است، گفت: تمام زیر ساخت‌های فنی برای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن انتخابات در ۳ هزار و ۲۲۸ شعبه اخذ رأی مهیا شده است.

نظر شما