شناسهٔ خبر: 67327008 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پنج واحد صنعتی با حضور معاون وزیر صمت در یزد به بهره‌برداری رسید

یزد- ایرنا - پنج واحد صنعتی، روز یکشنبه از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با سرپرست ریاست جمهوری و وزیر صمت و با حضور معاون این وزارتخانه در استان یزد به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا این واحدها در مراسمی که در یکی از واحدهای تولیدی در شهرستان اشکذر با حضور مقامات استانی و کشوری برگزار شد با سرمایه گذاری ۳۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال افتتاح شدند.

مجموعا این واحدها برای ۶۲۶ نفر در استان شغل ایجاد کرده است.

پنج واحد صنعتی با حضور معاون وزیر صمت در یزد به بهره‌برداری رسید

این واحدها شامل پروژه صنایعِ فولادِنگین اردکان، تولید کننده میلگردِ آجدار با سرمایه ثابت یکهزار و ۶۵۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۲۵۰ نفر، واحد تولیدی مدرن کارتن صنعت سبز تولید کننده جعبه کارتن و چاپ افست با سرمایه ثابت ۵۱۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۳۶ نفر، واحد نوین کاشی یزد تولیدکننده کاشیِ دیواری با سرمایه ثابت ۴۸۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۲۰۰ نفر و واحد کارتن پلاست هدیش تولیدکننده کامپاند و گرانول پلیمِری با سرمایه ثابت ۴۴۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۷۰ نفر و پروژه صنایع آرمان سلولز یزد تولید کننده پوشک بزرگسال با سرمایه ثابت ۳۰۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۷۰ نفر می باشد.

چهار واحد از این واحدهای تولیدی در شهرستان اشکذر و یک واحد هم در اردکان مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین امروز ۲۶ پروژه صنعتی با سرمایه گذاری ۶۰۰ هزار میلیارد ریال و با اشتغالزایی پنج هزار و ۵۶۳ نفر با حضور ویدئو کنفرانسی «محمد مخبر» سرپرست ریاست جمهوری در ۱۰ استان به بهره برداری رسید.

حدود سه هزار واحد صنعتی در استان یزد وجود دارد که ۱۰۰ هزار نفر در این واحدها مشغول بکار هستند.

نظر شما