شناسهٔ خبر: 67326702 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

البرز نماد اتحاد اقوام با شور مشارکت در انتخابات خواهد درخشید

استاندار البرز گفت: استان البرز به عنوان نماد اتحاد اقوام در کشور با مشارکت پرشور در انتخابات خواهد درخشید.

صاحب‌خبر -

استاندار البرز گفت: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در مراسم ۱۴ خرداد امسال از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای به عنوان مکمل قدرشناسی و تشییع باشکوه پیکر رئیس جمهور شهید یاد کردند.
مجتبی عبداللهی در چهاردهمین نشست شورای اطلاع رسانی استان با موضوع انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری افزود: روز پنجشنبه اربعین شهدای خدمت را خواهیم داشت و به طور قطع مردم قدرشناس کشور برای این مراسم نیز حضور گرمی خواهند داشت.  
استاندار البرز ضمن قدردانی از اقدامات اصحاب فرهیخته رسانه استان در آگاهی بخشی و امیدافزایی در انتخابات گذشته، افزود: باید با تبیین گری و اطلاع رسانی از دستاورد‌های نظام بویژه در دولت سیزدهم، در جامعه اعتمادافزایی و امیدبخشی کنیم.
عبداللهی گفت: رشد مشارکت مردم استان البرز در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور اول و دور دوم نشان از افزایش اعتماد مردم به خدمتگزاران نظام بود.
وی افزود: البرز بعنوان ایران کوچک که نماد همگرایی و اتحاد اقوام مختلف ایرانی است باید با شور و شکوه مشارکت در کشور بدرخشد.
عبداللهی گفت: ۵ هزار ۶۳۵ پروژه در سامانه منتاک ثبت شده و به لحاظ تعدد طرح‌ها دارای رتبه اول و در سامانه ایران یار نیز ۱۲۰ پروژه ثبت شده است که نشان از مسیر شتابان استان در ارتقا زیرساخت‌ها و سرانه‌ها دارد.
وی افزود: بیمارستان کمالشهر که در سفر اول رئیس جمهور شهید مورد بازدید قرار گرفت، رها شده و مغفول بود و با کمک دولت احیا شد و اکنون در شرف تکمیل است که به نام آیت الله رئیسی رئیس جمهور شهید مزین خواهد شد.  
عبداللهی گفت: پروژه‌های بزرگ بیمارستانی در استان افتتاح و دنبال شد که بیمارستان‌های شهید سلیمانی و به آفرین در فردیس تکمیل شد و پروژه‌های بیمارستان سیدالشهدا، تأمین اجتماعی هشتگرد، طالقان، خورشید نیز با سرعت در حال تکمیل هستند.

نظر شما