شناسهٔ خبر: 67326403 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پاکسازی محل‌های پرخطر در مسیل باقری منطقه ۸ تهران

محل‌های آسیب‌پذیر و پرخطر تجمع معتادان متجاهر مجدد در مسیر مسیل باقری منطقه ۸ تهران پاکسازی شد.

صاحب‌خبر -

پاکسازی محل‌های پرخطر در مسیل باقری منطقه ۸ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۸ تهران گفت: در اجرای طرح مراقبت اجتماعی محلات شهر تهران در این منطقه محل‌های تجمع معتادان متجاهر در مسیر مسیل باقری در ناحیه یک پاکسازی شد.

میلاد علی‌نیا افزود: با توجه به گشت‌های مستمر در طرح گشت خدمات اجتماعی شهرداری تهران و حامی شهر منطقه که از ابتدای سال در منطقه۸ در حال انجام است، کانال سیل‌گیر مسیل باقری از جمله محل‌های پرخطر در محدوده منطقه بوده که همواره عوامل اجرایی گشت‌ها رصد کردند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۸ تهران گفت:با توجه به حضور مجدد معتادان متجاهر و بی‌خانمان‌ها در این نقطه خطرناک، عملیات پاکسازی این محدوده با مشارکت عوامل اداره آسیب‌ها، شهردار ناحیه یک، پلیس راهور منطقه، کلانتری ۱۴۷ گلبرگ، رئیس اداره مسیل‌ها و دیگر عوامل اجرا شد و کانال سیل‌گیر مسیل باقری از معتادان متجاهر پاکسازی شد.

میلاد علی‌نیا افزود: عملیات جمع‌آوری و پاکسازی معابر نواحی ۳گانه منطقه۸ به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه معتاد متجاهر، بی‌خانمان، کارتن‌خواب و یا متکدی با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

نظر شما