شناسهٔ خبر: 67560561 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

گردوخاک در اصفهان ادامه دارد/ احتمال بارش رگبار موقت - اکونیوز

اقتصاد ایران: اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از تداوم باد و گردوخاک در مناطق شمال و شرق استان و احتمال بارش‌های رگباری موقت در غرب و جنوب اصفهان خبرداد.

صاحب‌خبر -

نوید حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: افزایش ابر را بیشتر مناطق استان طی سه روز پیش رو انتظار داریم و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب وزش باد به ویژه در مناطق شمالی و شرقی با گرد و خاک همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: این شرایط در شهرهایی مانند آران و بیدگل، اردستان، انارک، بادرود، چوپانان، خور و بیابانک، کاشان، مهاباد، نائین، نطنز، ورزنه، زواره، کوهپایه به کاهش شعاع دید و افزایش آلایندگی هوا و قرار گرفتن شاخص در وضعیت ناسالم به ویژه در نیمه اول روز منجر می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: احتمال اختلال در تردد در محورهای مواصلاتی در نیمه شرقی و شمالی استان، سقوط اشیا و آسیب به سازه‌های موقت نیز وجود دارد.

به گفته حاجی بابایی، در مناطق غربی و جنوبی نیز شرایط بارش رگباری موقتی نیز خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه دما طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۴۰ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲۵ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: کاشان با بیشینه دمای ۴۲ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای ۱۵ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت آینده خواهند بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: از فردا تا پایان هفته روند تدریجی افزایش دما را در استان خواهیم داشت.

برچسب‌ها:

نظر شما