شناسهٔ خبر: 67326370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

جانشین فرمانده مرزبانی فراجا:

گام‌های موثری در تثبیت امنیت مرز‌ها برداشته شده است

سردار «ستاره» گفت: مرزبانان با روحیه جهادی در حال انجام ماموریت هستند و گام‌های مؤثری در زمینه تثبیت امنیت مرز‌های ایران برداشته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «جلال ستاره» جانشین فرمانده مرزبانی فراجا امروز در بازدید از یگان‌های مرزی بوشهر اظهار داشت: افتخار مرزبانی این است، امروز به عنوان سرباز ولایت و خادم مردم ولایت مدار ایران اسلامی، خدمت بی‌منت را در دستورکار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: مرزبانان در تمام ساعات شبانه روز در راستای برقراری نظم و امنیت و همچنین ایجاد احساس امنیت مرزنشینان تلاش می‌کنند و امیدواریم این روند مطلوب امنیتی ادامه داشته باشد تا شاهد امنیتی در خور شأن مردم به ویژه مرزنشینان باشیم.

جانشین فرمانده مرزبانی فراجا گفت: اعتماد مرزنشینان به مرزبانان بزرگترین سرمایه مجموعه مرزبانی است.

این مسئول با اشاره به اینکه باید روحیه جهادی را در انجام مأموریت‌ها حفظ کنیم، افزود: مرزبانان این اراده و آمادگی را دارند که در اقصی نقاط کشور نظم و امنیت را ارتقا دهند و برای آسایش و آرامش مردم تلاش کنند.
 
سردار ستاره خاطر نشان کرد: به پشتوانه اعتماد مردم و تدابیر مقام معظم رهبری و تلاش شبانه روزی مرزبانان غیور کشور، گام‌های مؤثری در زمینه تثبیت امنیت مرز‌های ایران برداشته شده است.
 
انتهای پیام/

نظر شما