شناسهٔ خبر: 67312591 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جانشین مرزبانی ناجا : امنیت مطلوبی بر مرزها حکم فرما است

بوشهر- ایرنا - جانشین فرمانده مرزبانی گفت: با وجود فراوانی ناامنی در اطراف کشور ، اما با تلاش شبانه روزی مرزبانان امنیت در مرزهای ایران مطلوب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا " سردار جلال ستاره " روز شنبه در بازدید از یگان‌های مرزی بوشهر اظهار کرد: مرزبانی با افتخار به عنوان سرباز ولایت و خادم مردم ولایت مدار ایران اسلامی، خدمتی بی منت را در دستورکار خود قرار داده است.

وی افزود: مرزبانان با روحیه جهادی در حال انجام ماموریت هستند و گام‌های موثری در زمینه تثبیت امنیت مرزهای ایران برداشته شده است.

ستاره یادآور شد: مرزبانان در تمام ساعات شبانه روز در راستای برقراری نظم و امنیت و همچنین ایجاد احساس امنیت مرزنشینان تلاش می‌کنند که امیدواریم این روند مطلوب امنیتی ادامه داشته باشد تا شاهد امنیتی در خور شان مردم به ویژه مرزنشینان باشیم.

جانشین  فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: اعتماد مرزنشینان به مرزبانان بزرگترین سرمایه مجموعه مرزبانی است.

وی با اشاره به اینکه باید روحیه جهادی را در انجام ماموریت‌ها حفظ کنیم، افزود: مرزبانان اراده و آمادگی لازم برای ارتقای نظم و امنیت دراقصی نقاط کشور در راستای آسایش و آرامش مردم دارند.

سردار ستاره ادامه داد: به پشتوانه اعتماد مردم و تلاش شبانه روزی مرزبانان غیور کشور، گام‌های موثری در زمینه تثبیت امنیت مرزهای ایران برداشته شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما