شناسهٔ خبر: 67325797 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

یک پله صعود نسبت به دوره قبل؛

ششمی دختران والیبالیست در آسیا

تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختران ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا مغلوب کره‌جنوبی شد و به مقام ششم اکتفا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی والیبال دختران ایران امروز _یکشنبه سوم تیر_ در آخرین دیدار خود از مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از ساعت ۹ صبح به وقت ایران به مصاف تیم کره جنوبی رفت. این تیم که هشتمین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه می‌کرد با شکست برابر کره جنوبی با کسب مقام ششم به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

شاگردان شعبان خمسه این دیدار را با نتیجه سه بر صفر و با امتیازات ۲۱ بر ۲۵، ۲۲ بر ۲۵ و ۱۷ بر ۲۵ برابر این تیم شکست خوردند و در رده ششم آسیا ایستادند. در دو دوره گذشته ملی‌پوشان نوجوان ایران در جایگاه هفتم قرار گرفته بودند و سال جاری یک پله در جدول رده‌بندی آسیا صعود کردند.

تیم ملی نوجوانان دختر ایران با کسب یک پیروزی برابر فیلیپین و یک شکست برابر ژاپن در مرحله مقدماتی جواز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی را به دست آورد. شاگردان شعبان خمسه در نخستین مسابقه مرحله یک‌هشتم نهایی، مغلوب تیم چین تایپه و کره جنوبی شدند و پس از آن مقابل قزاقستان با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسیدند و در آخرین دیدار مغلوب کره‌جنوبی شدند تا این مسابقات را با کسب مقام ششم به پایان برسانند.

پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر ۱۸ سال آسیا از بیست‌وهفتم خرداد تا سوم تیر در ناخون پاتوم کشور تایلند پیگیری می‌شود و تیم ملی نوجوانان دختر ایران هشتمین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند.

منبع: ایسنا

نظر شما