شناسهٔ خبر: 67325697 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شناسایی ۴۴۵ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در لرستان

ابراهیم شریفی

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی لرستان از شناسایی ۴۴۵ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی از ابتدای سال تا کنون در این استان خبر داد و گفت: برای متخلفان اخطار صادر و عملیات متوقف شده است.

صاحب‌خبر -

مسلم مویدی امروز (سوم تیر ماه) به طرح برخورد با متخلفان تغییر کاربری غیرمجاز اشاره کرد و گفت: ۴۲ مورد تبصره ۲ ماده ۱۰ به‌دنبال شناسایی‌ها و صدور اخطاریه‌ها برای تغییر کاربری اراضی اجرا شده که نسبت مشابه سال قبل رشد چشمگیری داشته است.

او بیان کرد: بیشترین تغییر کاربری‌ غیرمجاز ثبت‌شده در سامانه cms مربوط به شهرستان‌ خرم‌آباد با ۱۵۱ مورد بوده است.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی در دریافت گزارش‌ها و هماهنگی با نیروهای منابع طبیعی و انتظامی در واکنش سریع به متخلفان از ویژگی‌های بارز یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان در برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان یادآوری کرد: گشت‌های یگان حفاظت امور اراضی در استان لرستان فعالند و با گشت مستمر با هدف جلوگیری از تخریب و تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد. مردم در صورت دیدن هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز از طریق سامانه ۱۳۱ یا با مراجعه به نشانی https://cms.laoi.ir تخلف تغییر کاربری را ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام

نظر شما