شناسهٔ خبر: 67325434 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ابرپروژه راه‌آهن؛ تحقق آرزوی دیرینه مردم خراسان جنوبی در دولت سیزدهم

فرماندار سربیشه با بیان اینکه ابرپروژه راه‌آهن توسط دولت سیزدهم احیا شد، گفت: دولت شهید رئیسی برای تحقق آرزوی مردمان این دیار شبانه‌روزی روی پروژه راه‌آهن کار اجرایی و عملیاتی انجام می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، محمدرضا لکزائی امروز_ یکشنبه سوم تیر_ ضمن گرامیداشت ایام خجسته دهه ولایت و یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: دولت سیزدهم طی همین سه سال عمر خدمتی خود اقدامات و کارهای زیربنایی خوبی در سطح کشور و به تبع آن در استان خراسان جنوبی و شهرستان سربیشه انجام داد.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی در کنار اقدامات شاخص و زیربنایی با احیای کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی به واقع سبب رونق تولید و اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری شد.

فرماندار سربیشه با اشاره به تحقق آرزوی دیرینه خراسان جنوبی‌ها برای بهره‌مندی از خط ریلی گفت: دولت سیزدهم این ابر پروژه ملی را احیا و با جدیدت ادامه داد و می‌دهد.

وی با بیان اینکه راه‌آهن شرق کشور دو قطعه ۱۳ و ۱۴ آن در محدوده جغرافیایی شهرستان سربیشه واقع شده است، افزود: دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان منابع اعتباری این دو قطعه به طول ۱۱۵ کیلومتر است که پیمانکاران آن به صورت سه شفیت در حال انجام عملیات اجرایی پروژه هستند تا آرزوی مردمان حاشیه کویر محقق شود.

لکزایی طرح فاضلاب و احداث تصفیه‌خانه سربیشه را یکی از طرح‌های اساسی و ارزشمند دولت سیزدهم در این شهرستان دانست و افزود: یکی از دغدغه‌های مردم شهر سربیشه به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی آن و سنگلاخی بودن زمین شهر، اجرای شبکه فاضلاب و احداث تصفیه‌خانه بود که به همت رئیس‌جمهور شهید در این دولت عملیاتی شد و دهه فجر سال‌جاری نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نظر شما