شناسهٔ خبر: 67325378 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در زنجان:

مردم فردی را انتخاب کنند که کشور را در مسیر توسعه قرار دهد

مریم نوری مریم نوری

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در زنجان گفت: با توجه به ویژگی دکتر جلیلی، شاهد استقبال قشر دانشجو از گفتمان این کاندیدا هستیم.

صاحب‌خبر -

حمید ارجمندفر امروز (یکشنبه، سوم تیر ماه) در نشستی خبری، با اشاره به فعالیت ستادهای تبلیغاتی در شهر زنجان، اظهار کرد: ۱۵ ستاد تبلیغاتی در شهر زنجان برای بیان دیدگاه‌های سعید جلیلی برپا شده و محلی برای گفت‌وگو بین کارشناسان و پاسخ به پرسش‌های مردم شده است‌.

وی به فعالیت ستاد در هشت شهرستان استان اشاره و بیان کرد: ارزیابی ما ایجاد شور و نشاط در انتخابات است و برنامه‌های سعید جلیلی مورد اقبال مردم قرار گرفته است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه همه پای کار آمده‌اند، گفت: امیدواریم در این انتخابات، مردم فردی را انتخاب کنند که به پشتوانه رای بالا از ارزش‌های انقلاب دفاع کند و کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهد.

وی به روش‌های تبلیغاتی و ضرورت رعایت اخلاق اشاره کرد و افزود: در ستاد سعید جلیلی به این نکته توجه شده و درصدد بیان برنامه‌ها به‌صورت رو در رو با افراد هستیم و گام‌های خوبی در این رابطه برداشته شده است.

ارجمندفر با اشاره به برگزاری مناظره‌های کاندیداها، اظهار کرد: دکتر جلیلی در مناظره‌ها برای بیان برنامه‌ها و صحبت براساس مستندات تلاش کرده است و با گفتمان انقلاب، از مواضع انقلاب دفاع می‌کند. جلیلی علمی به موضوعات پاسخ می‌دهد که این خوب است و ملت هوشمند است، حضور مردم در اصفهان و قم نشان‌دهنده قدرت بیان او در مناظره‌ها و بیان نظرهاست و این روند باید ادامه‌دار باشد.

وی معتقد است: تنها کسی که در مناظره‌ها دیدگاه درستی در رابطه با اقتصاد دیجیتال داشت، سعید جلیلی بود.

انتهای پیام

نظر شما