شناسهٔ خبر: 67325077 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در شهرستان خرم بید

بهره مندی بیش از ۳ هزار نفر از خدمات درمانی بیمارستان صحرایی

۲۵۰ نفر از کادر پزشکی فارس با حضور در بیمارستان صحرایی مستقر در شهرستان خرم بید به بیماران انواع خدمات درمانی را ارائه کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس گفت: جهادگران سلامت فارس با هدف ارائه خدمات سلامت رایگان در مناطق کم برخوردار به مدت ۴ روز در بیمارستان صحرایی شهدای سلامت در قادرآباد شهرستان خرمبید، به مردم خدمات سلامت ارائه کردند.
صمصام افزود:  این بیمارستان صحرایی، با حضور روزانه ۲۰ پزشک متخصص و فوق تخصص، ۹ دندان پزشک و ۵ پزشک عمومی انواع خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی مانند اعمال جراحی تحت بیهوشی و سرپایی، داخلی، قلب، مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی، چشم، ارتوپد، زنان، اطفال، پوست، کلیه، اعصاب و روان، دندان پزشکی و مشاوره و درمان ناباروری به مردم قادرآباد ارائه شد.
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس افزود: همچنین در این بیمارستان صحرایی، خدمات پاراکلینیکی در زمینه خدمات آزمایشگاهی، داروخانه، رادیولوژی، سی تی اسکن، سونوگرافی، اکو قلب و نوار قلب به مراجعه کنندگان ارائه شد.

<div id="video-display-embed-code_11240965"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265861/11240965?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما