شناسهٔ خبر: 67324740 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهره برداری از یک واحد صنعتی قطعه سازی خودرو همزمان با سراسر کشور در چناران آغاز شد

بهره برداری از یک واحد صنعتی در رسته قطعه سازی خودرو امروز، یکشنبه به صورت ویدیو کنفرانس با حضور «محمد مخبر» سرپرست ریاست جمهوری در شهرک صنعتی چناران خراسان رضوی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

آیین بهره برداری از این واحد صنعتی امروز با حضور معاون معادن و فرآوری معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان و سایر مسئوولان خراسان رضوی برگزار شد.

معاون معادن و فرآوری معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در این باره گفت: واحد صنعتی تولید قطعات خودرو «پارسا یاران خراسان» با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۲۰۰ نفر به بهره برداری رسیده است.

رضا محتشمی پور اظهار کرد: این واحد از گروه صنعتی «پارت لاستیک» است که تولید آزمایشی خود را در فضایی به وسعت ۲.۷ هکتار در شهرک صنعتی چناران از سال گذشته آغاز کرد.

وی بیان کرد: تولیدات این واحد صنعتی شامل باک پلیمری به ظرفیت تولید ۲۴۰ هزار عدد در سال، لوله های سوخت رسانی به ظرفیت ۲۶۰ هزار عدد در سال و قطعات منفصله پلیمری باک خودرو به ظرفیت ۱۲۲ تن در سال است.

شایان ذکر است که شهرک صنعتی چناران که در محور شرق کشور قرار دارد دارای ۳۶۰ واحد بهره برداری فعال و جمعیت شاغلی حدود هشت هزار نفر است.

همچنین امروز ۲۶ پروژه صنعتی با سرمایه گذاری ۶۰۰ هزار میلیارد ریال و با اشتغالزایی پنج هزار و ۵۶۳ نفر با حضور «محمد مخبر» سرپرست ریاست جمهوری در ۱۰ استان به بهره برداری رسید.

شهرستان چناران واقع در ۵۴ کیلومتری شمال غربی مشهد با سه شهر چناران، سیدآباد و رادکان و ۶۳ روستای دارای بیش از ۲۰ خانوار، ۱۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما