شناسهٔ خبر: 67324681 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

انتقاد از صدور مجوز احداث ساختمان‌های ۱۶ طبقه در تهرانسر/ ساخت‌وساز در نزدیکی فرودگاه مهرآباد، حداکثر ۶ طبقه است

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد: عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از صدور مجوز ۱۶ طبقه در پروژه مسکن تهرانسر گفت: این در حالی است که تراکم این منطقه به دلیل نزدیکی به فرودگاه مهرآباد حداکثر ۶ طبقه است.

صاحب‌خبر -

«ناصر امانی» عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره پروژه‌های مسکن‌سازی در محله تهرانسر گفت: یکی از تذکرات ما در صحن شورا در خصوص مجوز ساخت و ساز ساختمان‌های ۱۶ طبقه در منطقه تهرانسر بود. در تهرانسر یک پروژه بیش از هزار واحدی قرار است اجرا شود و کلنگ آن زده شده است.

وی ادامه داد: جدا از اینکه سرانه‌های خدماتی مانند حمل و نقل، فضای سبز، بهداشتی و… در این منطقه دیده نشده است و الان هم کسری جدی سرانه خدمات شهری در این منطقه داریم تراکم این منطقه به دلیل نزدیکی به فرودگاه مهرآباد حداکثر ۶ طبقه است، اما ظاهرا قرار است در این پروژه در حد ۱۶ طبقه مجوز داده شود که این‌ها از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: این پروژه در راستای ساخت همان ۲۰۰ هزار واحد مسکونی است که شهرداری وعده آن را داده است و در مناطق مختلف شهر قرار است اجرا شود که بخشی از آن کلنگ زده شده است و بخشی دیگر پروانه صادر شده است و یکی از این پروژه هایی که کلنگ آن زده شده و مورد اعتراض مردم است، همین پروژه تهرانسر است، چراکه سرانه‌های خدماتی تامین نشده است و همچنین در این منطقه مشکل آب و فاضلاب هنوز رفع نشده است.

امانی خاطرنشان کرد: از نظر ارتفاع هم به دلیل نزدیکی به فرودگاه برای مردم محدودیت وجود دارد، اما از آن طرف در این پروژه قرار است ساختمان‌های ۱۶ طبقه ساخته شود که مورد اعتراض مردم است.

وی با اشاره به ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی تصریح کرد: این پروژه در مناطق مختلف تهران اجرا می شود و شامل پروژه‌هایی است که از ابتدای این دوره مجوز داده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما