شناسهٔ خبر: 67324189 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل بازرسی استانداری تهران خبر داد

ارزیابی خدمات سفرهای تابستانی دستگاه‌های استان تهران/ تذکر به دستگاه‌های کم کار

سیدمیثاق اختر

مدیرکل بازرسی استانداری تهران با اشاره به ارزیابی دستگاه‌های مختلف حوزه خدمات سفرهای تابستانی استان تهران از تذکر به دستگاه‌های حوزه خدمات سفر استان برای کوتاهی و کم کاری‌ها خبر داد.

صاحب‌خبر -

 اسدالله تقی زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند ارزیابی خدمات سفرهای تابستانی استان تهران گفت: با توجه به لزوم ارزیابی و انتخاب کمیته‌های برتر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان تهران؛ ارزیابی‌ها از سطوح پایین‌تر و از شهرستان‌ها شروع شد و به دستگاه‌ها و سطوح برتر استانی رسید و ما تقریباً ۱۴ پروژه استانی، ۱۶ فرمانداری در سطح استان و نزدیک به ۴۸ دستگاه را مورد ارزیابی قرار دادیم.

وی ادامه داد: سفرهای تابستانی از روزهای آینده آغاز خواهد شد؛ لذا انتظار داریم ستاد هماهنگی خدمات سفر استان تهران و نیز شهرستان‌ها مانند گذشته در سه ماه تابستان نیز به وظایف خود عمل کرده و موضوع اسکان، رفاه، امداد و…را در دستور کار خود قرار دهد. بی تردید اقدامات خوب دستگاه‌ها در خصوص موضوع اسکان، رفاه و امداد در پایان دوره مورد تقدیر قرار خواهد گرفت. در صورت کوتاهی و کم کاری دستگاه‌ها نیز تمام مواد رصد و تذکر داده می‌شود.

وی افزود: در ارزیابی‌های انجام شده امروز نیز فرمانداری تهران در گروه (الف)، فرمانداری بهارستان در گروه (ب) و فرمانداری فیروزکوه در گروه (ج) برتر شناخته شده و مورد تقدیر قرار گرفتند. در کمیته‌ها نیز با دو دیدگاه اقدامات سنجیده شد که یک دیدگاه در جهت اقدامات برای کاهش مرگ و میرها در سفر بود که در این خصوص اورژانس و هلال احمر و حمل و نقل و ترافیک مورد تقدیر قرار گرفتند. در خصوص دیدگاه و گروه دوم نیز از منظر رفاه و اسکان بررسی‌ها انجام شد که اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، اداره کل شهری استان تهران و نیز کمیته نظارت بر نمازخانه‌ها حائز رتبه و شایسته تقدیر شدند.

انتهای پیام

نظر شما