شناسهٔ خبر: 67324181 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پیش‌بینی صدور ۱۵ هزار پروانه کسب کشاورزی در چهارمحال وبختیاری

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: باید تلاش کنیم در گام اول برنامه‌ریزی برای رسیدن به ۱۵ هزار پروانه کسب کشاورزی انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، حسین برزگر صبح امروز_ یکشنبه سوم تیر_ در آئین افتتاحیه اتاق اصناف کشاورزی استان با تاکید بر اینکه اعطای پروانه کشاورزی به کشاورزان یک امر حائز اهمیت است، اظهار کرد: تشکیل اتاق اصناف کشاورزی مصوبه هیئت وزیران است که از زمستان سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تاکنون ۱۳ اتحادیه کشاورزی در استان تشکیل شده که برای تشکیل اتاق اصناف کشاورزی در هر شهرستان نیاز به دو اتحادیه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اتحادیه‌های جدیدی که تشکیل می‌شود باید با اتحادیه‌های قدیمی تفکیک شوند، بیان کرد: این مسئله باید به سرعت انجام شود.

برزگر عنوان کرد: اتاق اصناف کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیاز به حمایت دارد که می‌طلبد در تصمیم‌سازی‌ها دیده شوند و در کارگروه‌ها و شوراهای مرتبط استان دعوت شوند.

وی با تاکید بر اینکه اتاق اصناف کشاورزی می‌تواند مطالبات این قشر را پیگیری کند، گفت: بخش خصوصی زبان گویای فعالان این حوزه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا هرچه سریع‌تر پروانه‌های بخش کشاورزی صادر و در گام اول باید برنامه‌ریزی برای رسیدن به ۱۵ هزار پروانه کسب کشاورزی صورت بگیرد.

نظر شما