شناسهٔ خبر: 67323901 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

شرایط ثبت نام در مدارس شاهد اعلام شد/ والدین دانش آموزان بخوانند+ جزئیات

اقتصادنیوز: مدیرکل امور شاهد وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پیش ثبت‌نام مدارس شاهد پایه دهم (دوره دوم متوسطه) بعد از صدور برگه هدایت تحصیلی آغاز می‌شود گفت: دانش‌آموزان می‌توانند به صورت الکترونیکی در سراسر کشور از طریق اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،  زهرا پناهی روا ،  با بیان اینکه پیشتر اعلام شده بود پیش‌ثبت نام پایه دهم (دوره دوم متوسطه) مدارس شاهد از اول تیر آغاز و تا ‌۱۰ تیر ادامه خواهد داشت گفت: با توجه به اینکه تاکنون برگه هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم صادر نشده لذا پیش ثبت نام پایه دهم مدارس شاهد پس از صدور برگه هدایت تحصیلی آغاز خواهد شد.

وی افزود: ثبت‌نام دهمی‌ها در مدارس شاهد از زمان اعلام نتایج هدایت تحصیلی به مدت ۲۰ روز انجام می‌شود.

پناهی روا با بیان اینکه زمان پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان در میان پایه‌های مدارس شاهد در کلیه دوره‌های تحصیلی از اول تا پانزدهم مردادماه است ادامه داد: پیش ثبت‌نام به صورت الکترونیکی در سراسر کشور از طریق درگاه  my.medu.ir و اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند انجام می‌شود.

خبر مرتبط
جزئیات استخدام آموزش و پرورش به روایت وزیر

اقتصادنیوز: وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از ۷۰ درصد از ردیف‌های استخدامی آموزش و پرورش برای به‌کارگیری در مناطق محروم کشور بود.

وی عنوان کرد: پس از اتمام این زمان‌بندی‌ها، دانش‌آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده باشند، با اطلاع‌رسانی که از طریق مدرسه صورت خواهد گرفت، برای ارائه مدارک و تکمیل ثبت‌نام به مدرسه مراجعه خواهند کرد و اولیاء از حضور در مدرسه جهت پیش ثبت‌نام جدا خودداری کنند. 

خبر مرتبط
برنامه کاندیداهای ریاست جمهوری برای آموزش و پرورش مشخص شد

اقتصادنیوز: یک هفته باقی مانده به انتخابات ریاست‌ جمهوری، نامزدها به مسئله آموزش و پرورش ورود کرده و از طریق شبکه‌های تلویزیونی و فضای مجازی به بیان دیدگاه‌ها و اولویت‌های دولت احتمالی خود در این حوزه‌ پرداختند و از مشکلات مدیریتی تا طراحی نظام تحصیلی جدید و رفع اختلافات و حتی اصلاح صندوق ذخیره فرهنگیان گفتند.

مدیرکل امور شاهد وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: سنجش آغازین برگزاری کلاس‌های پیش‌نیاز و مهارت‌آموزی و ... در تمامی دوره‌های تحصیلی براساس ضوابط مندرج در شیوه‌نامه برنامه هفتگی مدارس شاهد از جمله مواردی است که مدیران مدارس شاهد بر آن اهتمام خواهند داشت.

 

نظر شما