شناسهٔ خبر: 67323863 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

طوفان‌الاقصی| عملیات مشترک مقاومت عراق با ارتش یمن در حیفای اشغالی

حملات مشترک مقاومت عراق و یمن و همچنین عملیات منفرد مقاومت عراق علیه صهیونیست‌ها، وقوع حادثه دریایی در دریای سرخ و شهادت شماری از فلسطینیان در بمباران مناطق مختلف غزه از جمله مهمترین تحولات بامدادی روز ۲۶۱ عملیات طوفان الاقصی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رژیم اسرائیل طی بامداد امروز یکشنبه (روز ۲۶۱ عملیات طوفان الاقصی) مناطق مختلف از جمله مرکز نوار غزه را هدف قرار داد که در اثر آن تا این لحظه پنج نفر شهید شده و با توجه به شدت بمباران‌ها احتمال افزایش شمار شهدا و زخمی‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

طوفان‌الاقصی| درگیری شدید مقاومت با اشغالگران در مناطق مختلف کرانه باختری

بامداد امروز رژیم اسرائیل شاهد تشدید عملیات‌های تلافی‌جویانه ارتش یمن و مقاومت عراق علیه اهداف خود در دریای مدیترانه، خلیج عدن و دریای سرخ بود و طی آن، علاوه بر اهدافی در داخل اراضی اشغالی مانند ایلات و حیفا، کشتی‌های مرتبط با این رژیم در آب‌های دریای سرخ و مدیترانه هدف این حملات قرار گرفته است.

مهمترین تحولات روز ۲۶۱ عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

حمله پهپادی جدید مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی

مقاومت اسلامی در عراق طی بیانیه‌ای اعلام کرد که بندر ایلات اشغالی در جنوب فلسطین اشغالی را با پهپادهای خود هدف قرار داده است.

عملیات مشترک مقاومت عراق با ارتش یمن در حیفای اشغالی

مقاومت اسلامی عراق و ارتش یمن برای چند بار متوالی طی عملیات مشترک، بندر اشغالی حیفا واقع در شمال غرب فلسطین اشغالی را در حمایت از فلسطین و مقاومت آن هدف قرار دادند.

۵ شهید و شماری مجروح در بمباران مناطق مختلف غزه

جنگنده‌های رژیم اسرائیل بامداد امروز یکشنبه دو خانه را در مرکز غزه و اردوگاه الشاطئ در غرب این شهر بمباران کردند. به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع پزشکی در این دو حمله ۵ فلسطینی به شهادت رسیده و شماری هم زخمی شدند.

اردوگاه الشاطی دیروز نیز هدف بمباران‌های رژیم اسرائیل قرار گرفته بود که طی آن بیش از ۴۰ تن از غیرنظامیان به شهادت رسیدند.

وقوع حادثه امنیتی در غرب یمن

سازمان تجارت دریایی انگلیس صبح امروز اعلام کرد که گزارشی از وقوع حادثه امنیتی در ۶۵ مایل دریایی واقع در غرب بندر الحُدیده یمن دریافت کرده است.

ادعای سنتکام در رهگیری موشک‌های یمن

فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) طی بیانیه‌ای صبح امروز یکشنبه مدعی شد که نیروهای یمنی سه موشک بالستیک ضد کشتی به سوی خلیج عدن واقع در جنوب این کشور شلیک کرده‌اند.

ستاد فرماندهی آمریکا مدعی شد کشتی‌های ائتلاف غربی و شناورهای تجاری تاکنون از خسارات جدی یا مجروح شدن افراد بر اثر این حمله در خلیج عدن خبری منتشر نکرده‌اند

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما