شناسهٔ خبر: 67323460 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

دویست و شصت و یکمین روز عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه؛

حمله پهپادی جدید مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی/وقوع حادثه امنیتی در غرب یمن/5 شهید و شماری مجروح در بمباران مناطق مختلف غزه

رژیم صهیونیستی در دویست و شصت و یکمین روز تجاوز به نوار غزه، مناطقی از نوار غزه را بمباران کردند، همچنین در عملیات‌های تلافی‌جویانه ارتش یمن و مقاومت عراق، شهرهایی از جمله ایلات و حیفا هدف این حملات قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، رژیم صهیونیستی در دویست و شصت و یکمین روز تجاوز به نوار غزه، مناطق مختلف از جمله مرکز نوار غزه را هدف قرار داد که در اثر آن پنج نفر شهید شدند و با توجه به شدت بمباران‌ها احتمال افزایش شمار شهدا و زخمی‌ها وجود دارد.

 

به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه‌ای آمار شهدای غزه را ۳۷ هزار و ۵۵۱ نفر و شمار مجروحان را ۸۵ هزار و ۹۱۱ نفرعلام کرد.

 

5 شهید و شماری مجروح در بمباران مناطق مختلف غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه دو خانه را در مرکز غزه و اردوگاه الشاطئ در غرب این شهر بمباران کردند. به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع پزشکی در این دو حمله 5 فلسطینی به شهادت رسیده و شماری هم زخمی شدند.

 

اردوگاه الشاطی دیروز هدف بمباران‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود که طی آن بیش از 40 تن از غیرنظامیان به شهادت رسیدند.

 

 

حمله پهپادی جدید مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی

مقاومت اسلامی در عراق طی بیانیه‌ای اعلام کرد که بندر ایلات اشغالی در جنوب فلسطین اشغالی را با پهپادهای خود هدف قرار داده است.

 

 

عملیات مشترک مقاومت عراق با ارتش یمن در حیفای اشغالی

مقاومت اسلامی عراق و ارتش یمن برای چند بار متوالی طی عملیات مشترک، بندر اشغالی حیفا واقع در شمال غرب فلسطین اشغالی را در حمایت از فلسطین و مقاومت آن هدف قرار دادند.

 

 

وقوع حادثه امنیتی در غرب یمن

سازمان تجارت دریایی انگلیس صبح امروز اعلام کرد که گزارشی از وقوع حادثه امنیتی در 65 مایل دریایی واقع در غرب بندر الحُدیده یمن دریافت کرده است.

 

 

ادعای سنتکام در رهگیری موشک‌های یمن

فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) طی بیانیه‌ای صبح امروز یکشنبه مدعی شد که نیروهای یمنی سه موشک بالستیک ضد کشتی به سوی خلیج عدن واقع در جنوب این کشور شلیک کرده‌اند.

 

ستاد فرماندهی آمریکا مدعی شد کشتی‌های ائتلاف غربی و شناورهای تجاری تاکنون از خسارات جدی یا مجروح شدن افراد بر اثر این حمله در خلیج عدن خبری منتشر نکرده‌اند.

 

انتهای پیام/م.د

نظر شما