شناسهٔ خبر: 67323755 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

در امتداد مسیر خدمت؛

اهتمام همه جانبه برای پیشبرد سریع پروژه‌های کوی شهید سلیمانی اراک/ ثبت رکورد تازه عملیات بتن‌ریزی در فاز سوم پروژه

مدیرعامل شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی از اجرای عملیات بتن‌ریزی فونداسیون به شکل همزمان در فاز سوم پروژه کوی شهید سلیمانی خبر داد و گفت: عملیات بتن‌ریزی فونداسیون این فاز به مساحت دو هزار مترمربع در یک روز انجام شد که در صنعت ساختمان یک رکورد بوده و از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

صاحب‌خبر -

محمدرضا رضایی مدیرعامل شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ گفت: کوی سردار شهید سلیمانی اراک به همت مجموعه جهاد خانه‌سازی سپاه در قالب 1342واحد، در سال 99 کلید خورد.

وی با اشاره به سرعت اجرای پروژه افزود: فاز اول این پروژه که شامل 144 واحد بود، اسفندماه سال گذشته به طور رسمی به متقاضیان تحویل شد که 20 ماه زودتر از موعد تعیین شده در قرارداد بود.

مدیرعامل شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی با یادآوری اینکه فاز دوم این پروژه نیز 496 واحد است که اواخر تابستان سال جاری به متقاضیان تحویل خواهد شد؛ گفت: فاز سوم نیز شامل 702 واحد مسکونی است که عملیات بتن‌ریزی فونداسیون آن به مساحت دو هزار مترمربع در یک روز انجام شد که در صنعت ساختمان یک رکورد و از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

رضایی ادامه داد: اجرای همزمان این عملیات در یک روز در افزایش کیفیت بتن‌ریزی مهم است؛ در اجرای این پروژه تمام تلاش بر این است که ضمن استفاده از مصالح کیفی، قیمت تمام شده نیز به حداقل رسیده و در کمترین زمان ممکن به متقاضیان تحویل شود.

وی خاطرنشان کرد: با حضور متخصصان و ناظرین که شبانه‌روز در تلاش هستند که این سه هدف مورد نظر تحقق یابد و رضایتمندی متقاضیان را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما