شناسهٔ خبر: 67323361 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

قتل هولناک زن و شوهر همسایه به خاطر شارژ ساختمان

مردی که زن و شوهر همسایه را به قتل رسانده است، بعد از دستگیری به جرمش اعتراف کرد.

صاحب‌خبر -
قتل هولناک زن و شوهر همسایه به خاطر شارژ ساختمان
کد خبر: 664400
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۳ ۰۸:۵۳:۱۴

مرد عصبانی در اقدامی هولناک زن و مرد همسایه را به خاطر اختلاف بر سر پرداخت شارژ ساختمان مقابل چشمان فرزند خردسالشان به قتل رساند.

به گزارش «ایران»، صبح شنبه دوم تیر، مأموران کلانتری 115 رازی در تماس با بازپرس  جنایی تهران از قتل زوج جوانی در خانه‌شان خبر دادند. به‌دنبال اعلام این خبر، تیم جنایی راهی محل شده و در راه‌پله‌های ساختمان با جسد خونین زن و شوهر جوانی مواجه شدند. در چند قدمی آنها پسر سه ساله مقتولان در حالی که لباس‌هایش خونی بود، ایستاده گریه و بی تابی می‌کرد.

تحقیقات میدانی حکایت از آن داشت که مرد همسایه ساکن طبقه همکف عامل قتل زوج جوان است. بدین ترتیب دستور بازداشت عارف، متهم فراری صادر شد و کارآگاهان جنایی موفق شدند مرد جوان را در همان حوالی خانه بازداشت کنند.عارف در تحقیقات اولیه به قتل اعتراف کرد و گفت: چند وقت پیش در یکی از واحد‌های طبقه همکف این ساختمان ساکن شدم و در همان ابتدا با مرد همسایه که مدیر ساختمان بود به‌خاطر مسائل ساختمانی اختلاف پیدا کردم، حتی به‌خاطر این موضوع در دادسرای محله شکایت خود را ثبت کردم اما به نتیجه‌ای نرسیدم.

او ادامه داد: ساعتی قبل دوباره به‌خاطر شارژ و دیگر مسائل ساختمانی با همسایه مشاجره پیدا کردم و خیلی عصبانی شدم به‌ خانه‌ام در طبقه پایین رفتم و چاقو را برداشتم و دوباره به طبقه بالا آمده و زنگ خانه همسایه را زدم. مرد همسایه در را باز کرد و بعد از مشاجره لفظی که دوباره بین ما به‌وجود آمد با چاقو او را زدم. همسر او در حالی که کودکش را در آغوش داشت و در چند قدمی شوهرش ایستاده بود با دیدن این صحنه به سمت آشپزخانه رفت و چاقویی برداشت. او با چاقو به من که در مقابل در ایستاده بودم حمله کرد و من هم برای دفاع از خودم به او سه ضربه زدم. بعد از جنایت هم فرار کردم و سرگردان در حوالی خانه می‌گشتم که دستگیر شدم.

به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 

نظر شما