شناسهٔ خبر: 67323214 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اکبری: غیبت گروزر روی بازیکنان تاثیر منفی گذاشت

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: آلمان پاسور اصلی اش را در زمین نداشت و می‌توانستیم از این فرصت استفاده کنیم، اما غیبت گروزر روی بازیکنان ایران تاثیر منفی گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پیمان اکبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از این دیدار گفت: امروز مسابقه را واگذار کردیم در حالی که می‌شد شرایط دیگری رقم بخورد. می‌توانستیم بهتر بازی کنیم با توجه به این که آلمان پاسور اصلی اش را در زمین نداشت می‌توانستیم از این فرصت استفاده کنیم، اما غیبت این بازیکن روی بازیکنان ایران تاثیر منفی گذاشت، چون بازیکنان خود را برای گئورگی گروزر آماده کرده بودند، اما این بازیکن که به زمین نیامد همه فکر کردند شکست آلمان آسان است. در مجموع ست اول را خوب شروع نکردیم و باختیم.

<div id="video-display-embed-code_11242292"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4266201/11242292?width=600&height=350"></script></div>


تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ برابر آلمان به میدان رفت و سه بر صفر نتیجه را به حریف واگذار کرد تا با دو پیروزی به کار خود در لیگ ملت‌ها پایان داد.

نظر شما