شناسهٔ خبر: 67323044 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس شورای شهر اصفهان:

مردم به‌دنبال انتخاب رئیس‌جمهوری هستند که شعارزده و جناح‌زده نباشد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برخی نامزدهای انتخابات حرف‌های نشدنی می‌زنند، اما مردم فریب نخواهند خورد و به سمت کسی می‌روند که در جهت حل مشکلات مردم قدم برمی‌دارد، گفت: مردم به دنبال انتخاب رئیس‌جمهوری هستند که درصدد رفع مشکلات مردم باشد و شعارزده و جناح‌زده نباشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه سوم تیر_ در نطق پیش از دستور صدوسی‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر اظهار کرد: جشن‌های مردمی ایام دهه ولایت، سال جاری با شور و نشاط ویژه‌ای در نقاط مختلف شهر در حال برگزاری است و طبق گزارش اعلام شده، بیش از ۷۰۰ برنامه به همت مدیریت شهری در حال برگزاری است که امیدواریم این جشن‌ها همواره رنگ و بوی مردمی داشته باشد و حضور عموم شهروندان را در این مراسم شاهد باشیم.

وی افزود: از تمام هیئت‌ها و مجموعه‌های مردمی که اقدام به برگزاری این جشن‌ها کردند، تشکر می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک قهرمانی تیم فوتبال سپاهان در جام حذفی باشگاه‌های کشور بیان کرد: سپاهان با قهرمانی در جام حذفی پس از چند سال موجب شور و نشاط هواداران فوتبال در شهر اصفهان شد؛ از همه کسانی که در رسیدن به این موفقیت تلاش کردند، تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو ادامه داد: جمعه، هشتم تیر سال جاری شاهد اتفاقی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی خواهیم بود و امیدواریم با حضور پرشور مردم شاهد مشارکت حداکثری باشیم.

نورصالحی تاکید کرد: نامزدهای انتخابات نیز در تلاش برای جذب مشارکت حداکثری مردم هستند که امیدواریم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از نظر حضور مردم، چشم دشمن کورکن باشد.

وی با بیان اینکه مردم بیش از قبل نسبت به حضور در انتخابات احساس تکلیف دارند، گفت: ما نیز به‌عنوان کسانی که انتخاب‌کننده هستیم، وظیفه داریم که بررسی کنیم چه کسی در شرایط فعلی می‌تواند فاصله بین مردم و دولت را کاهش دهد؛ با فداکاری و ایثار شهید رئیسی این فاصله رو به ترمیم و کاهش بود و مردم به این امیدواری رسیده بودند که مسئولی آن‌ها را درک می‌کند و هم‌اکنون نیز مردم به دنبال این هستند که فردی را انتخاب کنند که درصدد رفع مشکلات مردم باشد و شعارزده و جناح‌زده نباشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: کسانی که در کل ۴۵ سال بعد از انقلاب در مسئولیت‌های ریز و درشت در نظام بودند گاهی در تبلیغات خود به شکلی صحبت می‌کنند که گویا در این کشور نبوده‌اند؛ آن‌ها یک سری حرف‌های نشدنی می‌زنند، اما مردم فریب نخواهند خورد و به سمت کسی می‌روند که برای رفع مشکلات مردم گام برمی‌دارد.

نورصالحی با بیان اینکه امیدواریم دولتی انقلابی و مردم شکل گیرد، گفت: به سبب این هم‌راستایی مشکلات کشور نیز رو به حل شدن خواهد رفت تا دشمنان کشور نیز مأیوس شوند.

نظر شما